Jeszcze zeszłą wiosną nic nie wskazywało na to, że reszta roku okaże się dla Małgorzaty Rozenek aż tak owocna. Przeciwnie, początki były bardzo słabe. Po kilkutygodniowym chwaleniu się nowym programem sprowadzonym z Wielkiej Brytanii specjalnie dla niej, Małgorzata musiała przyznać, że emisja została przesunięta na lato. Na szczęście konkurencja zaspała i nie wystąpiła z żadną kontrofertą. Ostatecznie Projekt Lady znokautował wszystkie propozycje w swoim paśmie, gromadząc przed telewizorami prawie 2 miliony widzów.
Zanim jednak do tego doszło, Małgorzata wraz ze swoim narzeczonym Radosławem wybrała się do Azji, by wraz z innymi celebrytami wziąć udział w wyścigu po czterech krajach "za dolara dziennie".
O tym, że nie poszło im tam najlepiej, było wiadomo już w maju, kiedy wrócili z Azji jako jedni z pierwszych. Jednak to oni zyskali najwięcej fanów. Na ich sukces bardzo nerwowo zareagował promotor najmniej udanej "gwiazdy" TVN-u: Wojewódzki grozi Majdanom: "Radkowi może opaść szczęka! Rozenek ROZPIER****ŁA MAŁŻEŃSTWO FERENSTEIN! Weszła do show biznesu jak do AGENCJI TOWARZYSKIEJ!
Jak donosi tygodnik Na żywo, Majdanowie nadal pozostają ulubionym duetem organizatorów imprez. Nowy Rok świętowali w luksusowym hotelu w Wiśle, gdzie prowadzili razem bal sylwestrowy dla kilku tysięcy gości.
Pracujemy w sylwestra - pochwalił się Radosław. Po dwunastej będzie szaleństwo. Możemy wziąć swoich znajomych, więc dużo osób z nami jedzie. Do dwunastej będziemy prowadzącymi, a potem będziemy szaleć.
Obecnie Małgorzata prowadzi Stylowy magazyn w TVN Style i nagrywa drugą serię Projektu Lady. Radosław zaś pracuje jako dyrektor marketingu Polonii Warszawa, komentator sportowy i promuje własną markę kosmetyków. Szacuje się, że zeszły rok Małgorzata mogła zamknąć zyskiem około miliona złotych, a Radosław bardzo zbliżonym. Z tego wszystkiego zabrakło im czasu na realizację marzeń o wspólnym dziecku.
Zdecydowali, że nie jest to dobry moment - wyjaśnia informator tabloidu w tygodniku Na żywo. Na razie skupiają się na pracy i umacnianiu swojej pozycji zawodowej. Właśnie negocjują w TVN-em warunki nowego programu, który mają razem prowadzić. Od występu w "Azja Express" popularność Radka i Małgosi systematycznie rośnie. Interesują się nimi reklamodawcy, gotowi płacić wysokie stawki nie tylko za reklamy z ich udziałem, ale nawet każdy post, jaki zamieszczają w Internecie. Małgorzata i Radek chcą za to kupić wygodny i luksusowy dom pod Warszawą. I nie brać kredytu. Takie lokum może kosztować nawet kilka milionów, a oni zamierzają nabyć je za gotówkę. Kupno własnego, dużego domu, w którym będą pokoje dla chłopców i dla kolejnych latorośli, jest dla Małgosi i Radka priorytetem.
Rozumiecie ten "fenomen"?