Ania i Robert Lewandowscy choć unikają rozgłosu w mediach i kolorowej prasie, są bardzo aktywni na portalach społecznościowych. Odkąd sportsmenka zaczęła regularnie chwalić się swoimi osiągnięciami, w mediach co rusz pojawiają się zarzuty, że za jej wpisami na Facebooku i Instagramie stoją odpowiednio przeszkolone osoby, których Ania opłaca. Świeżo upieczona mama konsekwentnie odcinała się od tabloidowych doniesień, twierdząc, że sukces zawdzięcza wyłącznie sobie i ma dużo czasu, aby komunikować się z fanami. Tym bardziej, że za każdy post w sieci może liczyć na kilka tysięcy złotych.
Żona Roberta znacznie wzmogła swoją aktywność w Internecie po urodzeniu dziecka, którego póki co nie chce pokazywać światu, ale już chętnie na nim zarabia. Warto zaznaczyć, że Ania publikuje wpisy nie tylko po polsku, ale i po angielsku, nic dziwnego więc, że razem z mężem postanowiła zainwestować we własną agencję marketingową, która pomoże jej "rozwinąć wizerunek i komunikację". Jak czytamy w komunikacie, firma o nazwie Stor9_ nawiązująca do numeru piłkarza na boisku "powstała z inicjatywy Anny i Roberta Lewandowskich oraz osób współpracujących z nimi w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej". Z agencją od początku współpracuje Tomasz Zawiślak, który jest członkiem zarządu i Aleksandra Dec, pełniąca funkcję menedżerki od organizacji eventów.
Ania i Robert Lewandowscy dostrzegli potrzebę stworzenia firmy, która będzie zarządzała ich aktywnościami biznesowymi, tak by nie rozpraszały ich one w podstawowej działalności zawodowej (kariera sportowa Roberta oraz dieta, treningi i aktywność sportowa Anny). Stor9_ ma umożliwić partnerską i sprawną współpracę ze środowiskiem marketingowym czy mediami. Osoby tworzące tę organizację miały już okazję pracować dla Lewandowskich - tłumaczy Tomasz Zawiślak w rozmowie z serwisem branżowym PRoto.
Firma Lewandowskich rozpoczęła swoją działalność na początku 2017 roku i prócz promowania Ani i Roberta w mediach zajmuje się także szeroko rozumianym konsultingiem, komunikacją i "produkcją contentu dedykowanego osobom publicznym".