Koszulki z logami i wizerunkami znanych rockowych zespołów stały się ostatnio modne wśród gwiazd i celebrytów, nawet tych, którzy nie znają ani jednego utworu artysty, którego promują. Niespecjalnie przeszkadza im to jednak nie tylko w lansowaniu się, ale i - jak pokazał przykład Kylie i Kendall Jenner - zarabianiu na cudzym sukcesie:
Brak poszanowania, o którym mówiła matka Notoriousa i żona Ozzy'ego Osbourne'a odczuwa też jeden z największych muzyków rockowych na świecie - James Hetfield. Lider zespołu Metallica, którego wizerunek został wykorzystany przez młode Kardashianki do autopromocji skomentował ich postępowanie w podobnym tonie:
Dla mnie, co one zrobiły to brak poszanowania. Pracowaliśmy nad każdą nutą, nad relacją z fanami. 36 lat pracowaliśmy na nasz sukces, a ktoś robi ot tak coś takiego. Nie chodzi o to, że jesteśmy jakąś nietykalną świętością, chodzi po prostu o szacunek.
Myślicie, że wbrew nauce ich matki w końcu dotrze do nich, że nie wszystko jest na sprzedaż?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=ODfhnanil00