Trwa ładowanie...
Przejdź na

Napój energetyczny reklamował się z okazji Powstania Warszawskiego... ŚRODKOWYM PALCEM? Firma już przeprosiła

127
Podziel się:

Chociaż reklama wygląda na kiepski żart, jest prawdziwa... Już pojawiły się przeprosiny.

Napój energetyczny reklamował się z okazji Powstania Warszawskiego... ŚRODKOWYM PALCEM? Firma już przeprosiła

Zaledwie tydzień temu głośnym echem odbiła się kampania reklamowa spółki PGE, która postanowiła "zabłysnąć" z okazji obchodów 73. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Państwowa spółka, która szczyci się tym, że jest "Mecenasem Muzeum Powstania Warszawskiego" zainwestowała w kontrowersyjną kampanię reklamową z hasłem "Poświęcenie to wielka energia". Po fali oburzenia firma wycofała się z osobliwej „reklamy”, ale jakoś nikogo nie przekonały pokrętne tłumaczenia przedstawicieli spółki.

Chociaż mogłoby się wydawać, że po "wpadce" PGE każda firma kilkukrotnie przemyśli to, co publikuje w mediach w okolicach 1 sierpnia, wygląda na to, że kolejna firma zaliczyła poważną wpadkę. Cała sprawa wygląda na kiepski żart - Internet dowiedział się o niej dopiero dzisiaj, tydzień po rocznicy wybuchu Powstania.

Tym razem chodzi o wpis marki Tiger, producenta napoju energetycznego, który na Instagramie 1 sierpnia miał pochwalić się reklamą ze środkowym palcem i napisem "Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie!". Chociaż trudno w to uwierzyć, wygląda na to, że taki post faktycznie znalazł się w mediach społecznościowych. Potwierdziła to agencja marketingowa, która realizuje kampanię.

Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instragramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć - czytamy w specjalnym oświadczeniu. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy.

O sprawie napisał branżowy portal Antyweb, załączając także print screeny pozostałych komunikatów reklamowych. Kampania reklamowa Tigera opiera się na hashtagu #rozpierdlol i na Instagramie marki widać inne wpisy tego typu.

Co prawda zdjęcie ze środkowym palcem nie znajduje się już w serwisie, ale widać wyraźnie, że spośród wszystkich komunikatów brakuje tylko jednego - właśnie takiego, który powinien być opublikowany 1 sierpnia.

Reklama na stronie internetowej Tigera:

Tak wygląda konto na Instagramie Tigera:

Odpowiedź Muzeum Powstania Warszawskiego:

Zobacz także: Reklama daje wolność mediom
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(127)
Gość
7 lat temu
Niesmaczne i obraźliwe. Brak słów.
Gość
7 lat temu
Nie wiem co to za debile to wymyslaja!
Gość
7 lat temu
Istna żenada. Szczyt chamstwa
gość
7 lat temu
to jest tak słabe jak wypity napierała w śmieciarce rozwożący śmieci po bytomskim lesie
Gość
7 lat temu
Zgodnie z zasadą że pieniądze nie śmierdzą.
Najnowsze komentarze (127)
Irmina
7 lat temu
Oj, pudelku, pudelku a Ty coś przekazałeś na powstańców?"
wiesia
7 lat temu
Mimo wszystko ich działania już po wybuchu tej afery są bardzo pozytywne.
mycha
7 lat temu
Jak żyję jeszcze nie widziałam żeby firma bez wyroku sądowego zadość uczyniała. Dobrze zrobili.
mruk
7 lat temu
Ta fala hejtu powinna już się skończyć, oficjalnie przeprosili i podjęli masę działań żeby zrekompensować to co się stało.
Anita
7 lat temu
Stało się co się stało, ale jeszcze hejtowanie po oficjalnych przeprosinach jest bezcelowe.
Sandra
7 lat temu
A dajcie spokój, ta nagonka już trwa za długo. Przepraszają i przepraszają a wśród ludzi dalej jad..
Mirabelka
7 lat temu
Przynajmniej przeprosili i dali pieniądze na Powstańców. Nie wszystkich na to stać.
Meh
7 lat temu
Po co się tak nakręcacie ludzie? Przecież przeprosili i wpłacili 500 tys na powstańców. Mało wam?
Mordka
7 lat temu
Było, minęło. Tiger, a w zasadzie Prezes przeprosił za tę kampanię, której notabene wcześniej nie widział. Nic dziwnego, skoro ma pod sobą tyle produktów. Wpłacili pieniądze na Powstańców i wystarczy.
Dorcia
7 lat temu
Ten cały Maspeks to bandyterka. Poczytajcie chociażby o historii marki Dr. Witt czy o tym w jaki sposób żydokomuna przejęła największego konkurenta ich marki Lubella markę Malma.
5rano
7 lat temu
Chajzer to ż*d a jego udział w tej calej akcji to tylko swoisty element damage control.
DT
7 lat temu
Szacunek dla Tigera, że mieli odwagę i honor żeby przeprosić!
Klara
7 lat temu
Bu ha ha, nie smaczne jest to, że zauważyliście tydzień po fakcie. Dajcie już spokój z tymi komentarzami bo to górą wychodzi.
Gość
7 lat temu
Nie wierzę w to, że Tyger nie przewidział hejtu. Zamierzone
...
Następna strona