Sobota 24.01.2009

"Ibisz, ZOSTAW MOJĄ CÓRKĘ!" - domaga się ojciec Pauliny!

Krzysztof Ibisz Paulina Piosik

PUDELEK EXCLUSIVE

Czegoś takiego jeszcze w Polsce nie było. W dzisiejszym Fakcie pojawił się apel ojca młodej "asystentki" Krzysztofa Ibisza, Pauliny Piosik. Błaga on swoją córkę, by nie wiązała się ze starym rozwodnikiem. Przy okazji ogłasza oficjalnie - Paulina "została jego kochanką"...

To był dla mnie szok - wyznaje tabloidowi Zygmunt Piosik. Moja ukochana córeczka została kochanką faceta, który jest w moim wieku! Wychowałem ją na porządną dziewczynę. Nie mogę patrzeć, jak marnuje sobie życie u boku kogoś, z kim nie czeka ją żadna przyszłość. Przecież to rozwodnik, któremu rozpada się już drugie małzeństwo. Moja córka zasługuje na kogoś lepszego niż ten podstarzały lowelas, który wykorzysta ją i porzuci.

Mocne słowa. Ale trudno się dziwić. Na miejscu ojca po przeczytaniu tego, co pisała zachwycona Paulina o Ibiszu, też załamalibyśmy ręce (zobacz: "Swoim wzrokiem objął mnie całą, po czym podał mi dłoń").

Wpływ ojca Pauliny na córkę jest niestety ograniczony, gdyż przed laty rozstał się z jej matką: Ona ma do mnie żal i staram się ją zrozumieć. Musi jednak pamiętać, że jestem jej ojcem i bardzo się martwię. Nie chce odbierać ode mnie telefonów, dlatego za pośrednictwem Faktu chcę powiedzieć: "Kocham cię Paulinko. Błagam, nie wiąż się z Krzysztofem Ibiszem, bo to nie jest facet dla ciebie. Nie chcę, żebyś cierpiała."

Nie mogę czytać tych paskudnych komentarzy, które piszą ludzie na temat Pauliny. I to wszystko przez Ibisza. Ludzie jej nie znają, a wyzywają od najgorszych. Ja znam swoją córkę i wiem, że to uczciwa i porządna dziewczyna, a nie jakaś pierwsza lepsza, która z byle kim pójdzie do łóżka. Zawsze była skromna i nieśmiała. Jednak odkąd wyjechała do Warszawy, bardzo się zmieniła. Ibisz zawrócił jej w głowie i omotał ją. Jest zaślepiona. Jako jej ojciec czuję się w obowiązku, by ją ostrzec przed zmanierowanym gwiazdorem, któremu zależy tylko na przygodzie z dużo od niego młodszą i ładną dziewczyną.

Ostro.

PUDELEK EXCLUSIVE

PUDELEK EXCLUSIVE

Komentarze (1295)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 1295
Odpowiedz
71 15
zgłoś
gość 24.01.2009 12:41
fajnego ma ojca:)
Odpowiedz
51 11
zgłoś
gość 24.01.2009 12:41
ibisz śmieszny jesteś
Odpowiedz
38 12
zgłoś
gość 24.01.2009 12:41
Ibisz do domu!!!!!!
Odpowiedz
18 12
zgłoś
gość 24.01.2009 12:41
ile jeszcze tych kobiet nic ciekawego ta nowa
Odpowiedz
30 11
zgłoś
gość 24.01.2009 12:42
bez przesady. ożeni się z nią, a po 2 latach rozwiedzie. tata odzyska córkę.
Odpowiedz
12 12
zgłoś
gość 24.01.2009 12:43
a to menda z tego Ibiszątka:)
Odpowiedz
17 11
zgłoś
gość 24.01.2009 12:43
trzeba miec niezle nasrane zeby zauroczyc sie ibiszem
Odpowiedz
7 9
zgłoś
gość 24.01.2009 12:43
he he he dobre !!!
Odpowiedz
24 13
zgłoś
gość 24.01.2009 12:43
a to akurat często się zdarza, że dziewczyna która wychowywała się bez ojca szuka sobie dużo starszego do siebie partnera.
Odpowiedz
12 9
zgłoś
gość 24.01.2009 12:43
Mam na imie Beton
Odpowiedz
18 9
zgłoś
słoneczko:) 24.01.2009 12:44
no bo taka prawda...Ojciec ma calkowita racje...
Odpowiedz
18 8
zgłoś
gość 24.01.2009 12:44
Może i porządna, ale naiwna.....
Odpowiedz
7 12
zgłoś
gość 24.01.2009 12:44
ibisz jest spoko
Odpowiedz
7 10
zgłoś
gość 24.01.2009 12:44
facet chce sie wypromowac przy corce
Odpowiedz
10 6
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
ma facet rację
Odpowiedz
4 7
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
to ma fajnie wd omu
Odpowiedz
7 6
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
zostawcie ich w spokoju.
Odpowiedz
6 13
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
paulina nie sluchaj starego, lec do ibisza, on ma kase, nie bedziesz zerem jak twoj stary
Odpowiedz
9 6
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
nie dziwie sie temu panu moj ojciec pewnie podobnie by zareagowal
Odpowiedz
11 8
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
dobrze gada! polać mu!
Odpowiedz
6 7
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
Może Paulina lubi starszych ... nic w tym dziwnego ;))
Odpowiedz
4 7
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
dziwne to bardzo. ona pewnie jest tylko jego asystenka
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
BOTOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
phi
Odpowiedz
2 1
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
ibisz jest ok.paula tez.znam ich.
Odpowiedz
3 3
zgłoś
gość 24.01.2009 12:45
tatus dziwke wychowal i teraz jest w szoku
Odpowiedz
1 0
zgłoś
DviX 24.01.2009 12:46
no cóż..
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 24.01.2009 12:46
pedofilstwo w polsce sie szerzy ;D
jajognioty!
Odpowiedz
2 0
zgłoś
gość 24.01.2009 12:46
hehehehehe ;** mrówuś
Odpowiedz
3 1
zgłoś
gość 24.01.2009 12:46
to normalni ludzie tylko ten tatus porypany!!!!
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 1295