Poniedziałek 29.01.2007

Paris Hilton nago (zdjęcia!)

Paris Hilton
Paris Hilton nago (zdjęcia!)Agencja ONS

Parę dni temu w sieci pojawiły się materiały, przy których One Night in Paris może się schować... Za niecałe 40 dolarów możecie zobaczyć całe mnóstwo prywatnych zdjęć Paris Hilton, nagrań, listów, recept, identyfikatorów itd.

Na Wrzucie znaleźliśmy na szczęście sporo z tych materiałów, całkiem za darmo. Zobacz (Uwaga - tylko dla dorosłych!):

Paris Hilton to dziwka i narkomanka (18 zdjęć!)Paris Hilton nago (zdjęcia!)

W jaki sposób ktoś wszedł w posiadanie takiego materiału? Na stronie ParisExposed możemy przeczytać całą historię. Otóż okazuje sie, że Paris przeprowadzając sie z jednego do drugiego domu w Los Angeles wynajęła mały magazyn, gdzie upchnęła różne swoje drobiazgi. Niestety dziedziczka jednej z największych fortun świata nie zapłaciła rachunku za wynajem magazynu, który wynosił... 208 dolarów. Jego zawartość została więc wystawiona na aukcji i tak się zaczęło.

Na stronie znajduje sie m.in. filmik na którym Paris bierze długą kąpiel z bąbelkami przed jej ówczesnym chłopakiem, Joe Francisem. Żeby było śmieszniej, Paris i Joe żartują sobie, że sprzedadzą tę kasetę. Joe przez cały czas prosi ją, żeby się dla niego rozebrała aż w końcu Paris wstaje i pokazuje całkiem nago do kamery.

Na innym filmie, nieco mniej przyjemnym dla oka, możemy zobaczyć ujęcie jej krocza na którym widać nawet wystający sznureczek z tampona... Przepraszamy, że dzielimy się z wami takimi szczegółami, ale czy mamy wybór?

Paris wielokrotnie powtarza do swojej kamery: Jestem taka piękna, jestem taka gorąca, oraz obraża wielu ludzi, zwłaszcza biednych. Oprócz tego na jednym z nagrań chwali się, że wyzwała ochroniarzy w pewnym klubie od "czarnuchów".

Ze zgromadzonych materiałów wyłania sie obraz Paris uzależnionej od wszelkich możliwych narkotyków. Na zdjęciach widać jednego z jej kolegów, który ma cały tors obsypany kokainą. Jest też nagranie Paris palącej marihuanę, oraz przynającej się do zażywania heroiny.

Oprócz filmów w magazynie znaleziono również recepty na Percocet, Valium oraz na lek tamujący krwawienie. Znalazło się też kilka dokumentów. Z jednego z nich wynika, że Paris poroniła.

Twórcy strony zachęcają potencjalnych użytkowników innymi ciekawostkami, jak np. książeczką adresową z numerami do ponad tysiąca sław, m.in. Nicole Richie, Michaela Jacksona, Pink, Madonny, Christiny Aguilery oraz wielu innych.

Komentarze (524)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 524
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 03:54
dosyc Paris!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 04:11
Jest nienormalna. Normalni ludzie nie robia sobia takich zdjec.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 04:12
i bardzo dobrze... teraz wszyscy zobacza jaka jest ''wspaniała''
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 07:59
BRZYDKA JAK NOC KIJEM PRZEZ SZMATE BYM JEJ NIE DOTKNAL
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Elianna 28.01.2007 08:46
Boze ona juz sie robi nie smaczna naprawde przesadza!!!!!!!
Odpowiedz
1 0
zgłoś
agataaaaaa 28.01.2007 08:49
Brzydka i tyle jej ze az niesmaczna :/

Czym Wy sie zachwycacie? ryj jak kon, brak biustu, wychudzony szkielet :/
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość669 28.01.2007 08:50
nie no masakra..
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Uziel 28.01.2007 08:52
Popatrzmy na to inaczej:

Paris minus bogactwo&sława = typowa licealistka!

Przecież teraz wszyscy robią sobie nagie zdjęcia, większość bierze i zdecydowana większość jest nietolerancyjna! (zwłaszcza w kręgu ‘gwiazd’)

Co wyście myśleli?
Że na SWOICH PRYWATNYCH filmach i zdjęciach, które NIGDY nie miały być udostępnione ona będzie odmawiać różaniec, albo pastować podłogę?!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:01
To taka dziwka, że nie można...
Odpowiedz
2 0
zgłoś
superfreak 28.01.2007 09:05
żenuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:13
eeeeeee juz jej nie lubie !!! biedna to kur wa one moze byc niedlugoo skaczaco oka niech sobie to oko lepiej poprawi :P
Odpowiedz
3 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:18
ochyda feeeeeeeeeeeeee
Odpowiedz
2 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:19
dziwka i nic pozatym
Odpowiedz
2 0
zgłoś
K8 28.01.2007 09:25
OoOo nie zły skandalik...
wszystkiego sie po niej można spodziewac, naprade wszystkiego! jej sie w głowie przewraca, nie wie co już ze sobą zrobic, co nowego zacząc!!
Ona jest jębnięta!!!
Odpowiedz
1 0
zgłoś
: ] 28.01.2007 09:27
oo lol fajne cycki szkoda ze prawie niewidoczne... gdybym miala takie cialo i takie cycki schowalabym sie w domui nie wychodzila z niego... ;/
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:27
TY Sgh!!! a co w niej jest takiego wspanialego???????a ni ona ladna ani madra tylko tyle ze jest bogata i za to ja lubisz?przyjacioł tez sobie dobierasz patrzac na zawartosc portfela???????
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:28
jakie ona ma kozie cycki;)))) hehe żałosna jest!!
Odpowiedz
1 0
zgłoś
Tęcza 28.01.2007 09:31
Zyj i pozwól życ........
Odpowiedz
1 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:33
no i co takiego na tych zdjeciach zalosni jestescie co tu ma sie chowac szukacie sensacji bo kawalek cycka pokazala
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:43
ale ma małe cycki... aż wstyd
Odpowiedz
0 0
zgłoś
korcik 28.01.2007 09:47
hihihii przegięcie PARIS......hm....ma bardzo brzydka figure
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 09:54
To już stanowcza przesada!Mam jej po dziurki w nosie!!!Moze jutro rozbierze sie z Britney?:D
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 10:01
ossstre. lol
Odpowiedz
0 0
zgłoś
goœć 28.01.2007 10:02
niech ktos wstawi te zdjecia
Odpowiedz
0 0
zgłoś
A.. 28.01.2007 10:04
Dobrze,ze chociaz ona nie jest Polka....jednego wstydu mniej.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Sylvka 28.01.2007 10:13
Ojej...Przeciez to wiadomo ze Paris to zwykla su*a =/ !
Odpowiedz
0 0
zgłoś
goœć 28.01.2007 10:15
Ahahaha, a ja mam całe filmiki...co tam zdjęcia. Na filmach jest więcej:) dla wytrwałych polecam poszukanie tego na zagranicznych stronkach ze śmiesznymi filmikami...wszystko jest:D
DAJ ADRES
Odpowiedz
0 0
zgłoś
PaTTi :-) 28.01.2007 10:34
Jajc.... ona jest DoSlownie glupia... Az mi jej zal.. jedyne co w niej dobrego to to ze ma kase... nic po za tym....
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 10:34
prawdziwa zdzira
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 28.01.2007 10:36
ona to ma zycie....mozna pozazdroscic:P:P:P
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 524