Sobota 19.02.2011

"Afrykańskie dziewczęta UŻYWAJĄ SEKSU JAK ZWIERZĘTA"

Marcin Kydryński

Sprawa szokujących cytatów z książki Marcina Kydryńskiego robi się coraz głośniejsza. Autor, który miał prawie 28 lat, gdy ukazała się ona na rynku i zaczął ją promować (nie 25, jak podkreśla), ograniczył swój komentarz do oświadczenia, które szybko zresztą ocenzurował. Wiele osób czuje się mocno zawiedzionych tonem jego pierwotnej wersji, czuć w nim bowiem przede wszystkim butę i pewność siebie. Kydryński napisał m.in., że bardziej niż swoich słów o "czarodziejkach" i "kobietach-zwierzętach", żałuje... poklepania po plecach Wyntona Marsalisa. Czyli nawet oświadczenie w takiej sprawie potraktował jako dobrą okazję do jakiegoś dziwnego lansu.


Ponieważ autor zarzuca "brutalne wyrywanie" tych cytatów z "kontekstu", kupiliśmy książkę i postanowiliśmy to sprawdzić. Uznaliśmy, że aby zamknąć już ten temat opublikujemy szersze fragmenty, w których autor dokładnie rozwija swoje poglądy. Niech każdy sam zadecyduje, co o nich sądzi.


My nie mamy niestety wrażenia, żeby dłuższe fragmenty brzmiały lepiej, zwłaszcza ten, w którym autor rozpisuje się, porównując afrykańskie kobiety do zwierząt (całość do przeczytania poniżej). Przeciwnie - trafiliśmy od razu na kolejne niepokojące zdania. Fakt, że w Polsce wciąż można opublikować takie słowa i fukcjonować publicznie, świadczy o tym, jak wiele lat brakuje nam jeszcze do krajów wysoce ucywilizowanych. Ciekawe, co powiedziałby o nich na przykład klepany przez Kydryńskiego po plecach czarnoskóry Wynton Marsalis. Czy spodobałoby mu się to wyraźne upodobanie Marcina do używania czasowników odzwierzęcych w opisie czarnoskórych kobiet?


Jak myślicie, co by się teraz działo, gdyby Kydryński powiedział o białych dziewczynkach z Polski, albo naszego kręgu kulturowego to samo, co o 12-letnich Arabkach...? Gdyby nazwał je "pachnącymi miodem" "czarodziejkami" i gdyby ekscytował się tym, jak tanio można je "pieścić przez wiele godzin" w hotelu. I że "miał na to potworną ochotę". Bo właśnie te słowa padły w tej ksiązce. I co więcej, właśnie te słowa są bronione przez sporą grupę osób, z których zapewne tylko część należy do rodziny i przyjaciół autora. To daje mocno do myślenia. A wnioski są niestety smutne.


Walka z rasizmem, dzieleniem ludzi na tych "ludzkich" i "zwierzęcych", jest trudna. Osoba wykształcona, z domu uchodzącego za "inteligencki", pochodząca w dodatku z naszego kraju, gdzie w XX wieku dokonano potwornych zbrodni na tle rasowym, możliwych właśnie dzięki "odczłowieczeniu" całych grup etnicznych, powinna wiedzieć, jak naganne jest porównywanie ludzi do zwierząt, z jakich czasów pochodzą takie porównania i jakie potworne koszty poniosła Afryka właśnie przez to, że biali ludzie tak uważali i opowiadali sobie podobne historyjki o "zwierzęcych Afrykankach", którym, jak mówi Kydryński, "żaden zdrowy mężczyzna nie potrafiłby się oprzeć". Jaki jest prawdziwy sens tego zdania i co z niego wynika...? Do kogo skierowana jest taka "reklama" afrykańskich atrakcji turystycznych? Zatrzymajcie się na chwilę przy tym fragmencie. W oczy rzuca się też duża wiedza autora na temat sposobów regulowania opłat za seks.


To, że w Stanach Zjednoczonych za podobne słowa czekałby Kydryńskiego natychmiastowy koniec kariery i publiczna kompromitacja nie wynika z wyśmiewanej u nas często "poprawności politycznej", tylko właśnie z wiedzy, zrozumienia historii i ich egzekwowania przez tamtejsze elity. U nas niestety "elity" wciąż mogą pisać o 12-letnich arabskich dziewczynkach oddających się z głodu za pieniądze - "czarodziejki", a o biednych afrykańskich kobietach - "zwierzęta".

To dobry znak, że tak wielu z Was dostrzega ten problem. A także, że wywołuje on emocje. To pozwala mieć nadzieję, że za kilkanaście, kilkadziesiąt lat ktoś przeczyta te artykuły i złapie się za głowę, jak to możliwe, że Marcin Kydryński mógł się w ogóle tłumaczyć z tych słów, w dodatku w takim stylu.


Marcin Kydryński jako mąż Anny Marii Jopek będzie zapewne nadal cieszył się estymą, szczególnie wśród swoich sławnych przyjaciół. Będzie nadal promował się jako osoba nieskazitelna, znajdzie też pewnie sponsorów na swój "czarodziejski" festiwal. Mamy jednak nadzieję, że fakt, że setki tysięcy osób przeczytało te artykuły i tak wielu z Was wyrażało pod nimi swoje opinie, wpłynie jakoś na dyskusję w sprawie seksizmu, rasizmu, męskiego szowinizmu i stosunku do seksu z dziećmi. Również z tymi biednymi, z krajów Trzeciego Świata...


Ważne, że dzisiaj możemy już o tym mówić i nie zamiatamy kolejnych takich spraw pod dywan. Internet jednak zmienia coś na lepsze. Przyznacie jednak, że to trochę dziwne, że musi się to dziać na Pudelku...


Poniżej pełne fragmenty książki Kydryńskiego, które przeczytaliśmy w poszukiwaniu "kontekstu"... Przeczytajcie je i wyróbcie sobie własną opinię:


1. O Afrykankach:


Czarne dziewczęta w Afryce są prawie zawsze dzikie. Jest to wynik wychowania w społeczeństwie zbudowanym na męskim przywódcy stada. Tak jak lwy, goryle, tak żyją plemiona Czarnej Afryki. Ich dziewczęta mają wpisaną genetycznie nieufność. Są płochliwe jak małe antylopy, choć urodę dziedziczą po wielkich kotach. Nie nadają się do oswojenia. Mówią innym językiem nawet wtedy, gdy używają tych samych co my słów. Najczęściej jednak nie mówią w obecności mężczyzn. Łaszą się. Albo polują, jak lwice. Takim polowaniem jest afrykańska prostytucja. Seks dla większości Afrykanek to jedyna radość życia. Użwają go w sposób równie naturalny i spontaniczny jak zwierzęta. Jeśli nie pracują i nie kochają się - nuda je zabija. Często więc łaczą te zajęcia. Ich prostytucja nie jest konsekwentna. Biorą pieniądze wtedy, kiedy ich potrzebują. Czasem proszą jedynie o śniadanie. Częstokroć proszą tylko o to, by je wziąć. A są nie do wyobrażenia piękne. Nie sądzę, żeby znalazł się zdrowy mężczyzna, który umie oprzeć się ich urokowi. Nie jest to bowiem wdzięk ludzki, do którego przywykliśmy, ale zwierzęcy. Te dziewczyny proszą, żeby je pokryć. Zaczynają wtedy pachnieć inaczej, nagle, jak rozkrojone owoce. Wszystko w nich gada o zbliżeniu, oczy, usta, dłonie. Wreszcie mówią wprost tak jak formułowałyby to kocie samice, gdyby potrafiły mówić. Takie dzieczyny spotkałem później w klubie Florida 2000 w Nairobi i na ulicach Mombasy i wielokrotnie w Ugandzie. Uciekły ze swoich plemion do większych miast lub urodziły się już w miastach i chcą żyć w rytmie, w jakim pulsuje ich organizm.


2. O 12-letnich Arabkach:


Prawdę mówiąc od pierwszej mojej wyprawy do północnej Afryki mam pewną słabość do małych Arabek. "Czarodziejki"... - powiedział o nich Adam rano przy promie, kiedy dziewczynka może dwunastoletnia, z figlarnie opartą na biodrze ręką patrzyła na niego z żarem, przed którym nie ma ucieczki. To dobre słowo, czarodziejki. W Dajr al-Madinie odnalazłem wśród oblepiających mnie dzieci takie śliczne małe zwierzątka. Miałem w portfelu kilka banknotów. Może trzy funty. W hotelu dwudziestopięciofuntówki. Je uszczęśliwia funt, nawet dwadzieścia pięć piastrów. Przychodziły mi do głowy myśli występne, że za dwudziestkę mógłbym taką pachnącą miodem, śniadą dziewczynkę wziąć do swojego hotelu i pieścić przez wiele godzin. Świństwo, ale potworną miałem na to wówczas ochotę. Tymczasem były te trzy funty, a dzieci zostało siedmioro. Dać im czy nie dać? Nie mam nic innego, one popiskują o pieniądze, a dziś Wigilia...

Komentarze (3233)

Oglądasz 1411-1440 z 3233
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:12
no wlasnie, elyta, takim wszystko uchodzi na sucho.... i oczywiscie wszyscy milcza, nikt nie komentuje, nie ma sprawy, super ;/
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:12
SZANOWNY PUDLU A MOZE TAK TE KSIAZKE PRZETŁUMACZYC I DAC DO PRZECZYTANIA WSZYSTKIM JAZZMANOM CZARNOSKÓRYM?
Świetny pomysł, naprawdę doskonały!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:13
Pudel należałoby przeczytać CAŁĄ KSIĄZKĘ........to są słowa pisane ..a napisać w ksiązce mozna wszystko...Pudel stałeś się czepliwy a to oznaka ,że się starzejesz ..a tak Ciebie lubiłam!
Tak papier przyjmie wszystko - to nie znaczy, że nie można się obużać na to co zostało napisane!!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:14
cokolwiek by nei powiedzial czy wydał oświadczenia, wszystkie ejgo słowa z tej ksiązki tracą pedofilią, taka jest prawda i ukryć tego nie można. Oczywiście Pan ten będzie się wybielał w słodkich wywiadach z rodziną w kolorowych gazetach, Ale prawdę trzeba mówić na głos i my ludzie mamy swój rozum i potrafimy odróżnić pedoofilię od fikcji literackiej. Dziwne tylko że cała reszta "szołbiznesu" milczy. nad błahymi sprawami oburzać się potrafią, ale jak przyjdzie jakiś cień na osobę publiczną to nagle nabierają wody w usta. Jak powszechnie wiaodmo "artystom wolno więcej". Tylko tak naprawdę to jaki z niego artysta? Który pedofilię opisuje literackim językiem?
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:14
ohydne.. ten człowiek miał coś z głową, a skoro nawet teraz w jakiś durny sposób próbuję się usprawiedliwiać to znaczy że dalej z jego głową nie jest dobrze.. powinien się leczyć, a nie na fali takiego czegoś jeszcze lansować się publicznie.. ohyda to najlepsze słowo jakie go charakteryzuje w tym momencie..
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:15
a ja dodam, że redaktorzy tego pseudo portalu, raz na jakis czas wybierają sobie ofiarę, żeby ją kompletnie zniszczyć. tak było z polanskim ( nie bronie go ) nawet wtedy gdy sprawa zostala wyjasniona, a tutaj wałkowalo się to do obrzydzenia, wczesniej - może lżejszy kaliber - probowano zniszczyć karierę j. steczkowskiej szkalując ją niemiłosiernie tygodniami. wiele razy pisałam do redakcji aby likwidowano komentarze grożące jej śmiercią - bez odzewu. takich przykladow jest wiele. wniosek: ten portal ma za zadanie niszczyć ludzi i ich rodziny, jest szkodliwy i powinien zostać zamknięty.

Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:16
prosze ci ci go bronia obudzcie sie!!!jopek zgrywa swietojebliwa i cala jej rodzina rowniez,
ale z reguly tak jest ze najwieksze patologie rodza sie z pozoru nieskazitelnych domach...
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:16
Kydrynski powinien ci morde obic kokosimo bez wzgledu na to czy jestes facet czy baba.uczepiles sie tematu i go ciagniesz,co olal cie w jakiejs sytuacji i teraz zemsta.pamietaj ze to co wysylasz do innych wroci ze zdwojona sila,mam nadzieje ze to cie juz niedlugo spotka,bo na to zaslugujesz zalosny czlowieczku
wyraziłeś (aś ) moje myśli. mam nadzieje, że tak sie stanie. sprawa powinna trafic do sądu, bo prawdopodobnie ta rodzina nie będzie już mogła żyć normalnie w tym kraju hipokrytow i moherowych kołtunów. szkoda dzieciakow.
Wiesz co,mam nadzieje ze tak sie stanie
i anonimowy kokosimo na dno pojdzie,razem z tym zalosnym pudlem/tak sie zastanawiam ze autor tych artykulow ni potrafi rozroiznic literatury od rzeczywistosci...to chyba swiadczy o dlupocie czlowieka.cieszylbym sie jakby naprawde sprawa do sadu trafila,za zniewagi i manipulowanie opinia publiczna.a kokosimo jakby w przyszlosci musial na ulicy pracowac w rynsztoku,bo tam jego miejsce.
A gdzie wasze miejsce? rynsztok dla was byłby awansem! pedofile, broniące pedofila..
o, kolejny zmanipulowany bezmozgowiec - leć spal mu dom, bo kokosimo tak karze hahahaha
wy jestescie oczywiscie tymi inteligentnymi w polsce tak? skoro sie za takich uwazacie i nadal nie widzicie w czym problem i dlaczego afera sie rozpetala to moze czas poddac w watpliwosc swoje wartosci...hipokryzja, pauperstwo, nepotyzm i inne -izmy...to Jest Polska (az strach sie bac)
milcz moherze
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:16
ten co wydał tą ksiązkę jest tak samo CHORY jak jej autor, zboczony i pieprznięty !
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:17
Że zacytuję naszego miłośnika zwierzątek:
"Dziewczyny trzynastoletnie w krajach islamskich były już matkami. Dwunastoletnie - w plemionach Samburu, czy Masajów, całymi grupami umilały czas młodym wojownikom. "

Właśnie, umilały czas młodym współplemieńcom, w zgodzie z ich zwyczajami i kulturą, młodym afrykańskim wojownikom, a nie cynicznym, zblazowanym, bogatym seks-podróżnikom z Europy, którzy żałowali ze nie załapali sie na czasy kolonialne (chociaz, jak widac niewiele sie od tego czasu tak naprawde zmienilo na lepsze w Afryce)

Nikt przecież nie burzy się o opisywanie faktów (wczesnej seksualności w Afryce), tylko o korzystanie z tej seksualności bezrefleksyjnie za przysłowiowego dolara, bez krztyny empatii i próby zobaczenia w tych kobietach CZŁOWIEKA.

Amator małych arabiątek pisze dalej:
"Nie tylko nikogo to nie raziło a wręcz było jednym z niewielu przejawów czystego szczęścia na tej, tak dramatycznie doświadczonej ziemi."

No i wszystko jasne, oni pojechali dawać radośc tym kobietom i dzieciom! Szerzyć radośc na afrykańskiej ziemi swoimi białymi prąciami! Można wrecz nazwać ich świeckimi misjonarzami! Jesli afrykańska kobieta żyje w nędzy, jest wykorzystywana i głodna, jej dzieci chore, kgoś z jej rodziny zamordowano na wojnie, to wystarczy tylko jedno pokrycie, zwłaszcza z białym podróżnikiem, by odnalazła w sobie na nowo radośc i szczęście! Ileż dzieci musi uśmniechać się ze szczęściem na samo wspomnienie pieszczot białego "pana"!
Doskonały, ironiczny komentarz! Podpisuję się - sama lepiej bym tego nie ujęła! Można opisywać zastaną rzeczywistość, można się nią ekscytować. Dodam w chory sposób!
ŻE CHORY, NIE MUSIAŁEŚ DODAWAĆ. JAK CAŁY TEN PSEUDO NAUKOWY BEŁKOT. PS. KYDRYŃSKIEGO OCZYWIŚCIE.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
Z AFRYKI 19.02.2011 13:18
On opisuje realia jakie panuja wsrod afrykanskich plemion. To ze tam 12-14letnie dziewczynki rodza dzieci nie jest tam niczym dziwnym. Ze wzgledu na smiertelnosc i przecietny czas zywota, nikt tam nie bedzie czekal do 30tki.

Wiele afrykanskich plemion zyje zgodnie z rytmem biologicznym ciala. Jesli dziewczyna miesiaczkuje, znaczy to ze stala sie kobieta. Gotowa jest wiec zostac matka.

Tam seksualnosc nikogo nie dziwi i nikogo nie zawstydza. Tak samo jak nagosc. Uprawiaja seks kiedy maja ochote, poniewaz jest to dla nich normalna codzienna czynnosc. Jak polowanie, jedzenie czy taniec. Nie znaja pruderii zachodu.

Kydrynski pisze prawde, ich zachowanie bardzo przypomina zwierzeta. Wielu z was niejednokrotnie ogladajac Nat Geo mysli "Ale dzikusy".
Tak wlasnie. Dzikusy. To prawda. I to wcale nie jest zle.
Poluja, zyja prostym zyciem i maja swoje przyjemnosci - takie jak sztuka, taniec i sex.

W glebi serca wielu z nas teskni za takim zyciem. Prostym, bez zaklamania, pruderii i wstydu.
Problem jest dopiero, kiedy ktos glosno powie, ze byl, widzial a co gorsza- mial ochote sie dolaczyc. Skandal, nie?

Musicie zrozumiec, ze roznica kultur to nimala rzecz.
Czy jest roznica miedzy Polka, ktora chodzila by po miescie top less a afrykanskimi kobietami plemiennymi, ktore chodza top less?
Tak. Jest to roznica kulturowa. Tam jest to normalne.
Czy jest roznica miedzy uprawiajaca seks 13latka z Polski a 13latka z afrykanskiego plemienia?
Tak. Dla tych ludzi niepojete jest, dlaczego mialaby czekac kolejne 5lat. To strata 5 PLODNYCH lat.

OBCE KULTURY fascynowaly i fascynuja. Patrzymy na inne zwyczaje, czasem ze strachem, czasem z podziwem a czasem z zazdroscia.
To ze Kydrynski mial na cos straszna ochote - to ludzkie. Widzimy jakas egzotyke, cos co u nas jest nieznane, zakazane badz nie do pomyslenia tam jest na porzadku dziennym - i nachodzi nas przemozna ochota - tez tak chcemy. Zakazany (w naszej kulturze owoc) smakuje najlepiej.

Czy Kydrynski przechodzi od slow do czynow?
Nie.
Czy zaspokaja swoja fantazje?
Nie.
Nie, poniewaz pochodzi z innej kultury. Z Europy, gdzie nagosc jest wstydliwa, seks przypadkowy jest potepiany a wiek zdolnosci do wspolzycia ustalany jest nie biologia lecz kodeksem prawnym.
Czy to zle?
Nie, poprostu inaczej.
Tak jak nas szokuje ich kultura, tak ich moze szokowac nasza, prawda?


Jest roznica miedzy, szczerym, spostrzegawczym opisem rzeczywistosci (nawet tej ktorej nie rozumiemy albo nie popieramy) a braniem w niej czynnego udzialu (co i tak nie zawsze powinnismy bezmyslnie krytykowac).
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:18
maryśka zostaw to g.ó.w.n.o
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:18
pedpfil
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:18
Teraz po latach robicie nagonkę ?Dajcie człowiekowi żyć! Pomyślcie o jego dzieciach. Wtedy był sam a teraz ma rodzinę.Pisał to jak to widział a nie że to robił. Bezsensu sie go czepiacie. Każdy ma prawo do własnych przemyślen, a kogo to denerwuje to niech nie czyta. Napewno wszyscy, którzy go oceniają mieli życie bez skazy i nigdy nie popelnili blędow. Wszyscy święci jesteście.......
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:19
DOBRZE ŻE MA SYNÓW, BO JAKBY MIAŁ NA CODZIEŃ MAŁĄ DZIEWCZYNKĘ W DOMU, TO MOŻE PODZIELIŁBY LOS FRIETZLA. JAKO MATKA W ŻYCIU NIE ZAUFAŁABYM TAKIEMU DEWIANTOWI! MATKO, AŻ MNĄ WSTRZĄSA NA SAMĄ MYŚL O TYM CZŁOWIEKU!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:20
czymś takim powinien zainteresować się prokurator i to już dawno
no ale wiadomo są równi i równiejsi
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:21
Kydrynski powinien ci morde obic kokosimo bez wzgledu na to czy jestes facet czy baba.uczepiles sie tematu i go ciagniesz,co olal cie w jakiejs sytuacji i teraz zemsta.pamietaj ze to co wysylasz do innych wroci ze zdwojona sila,mam nadzieje ze to cie juz niedlugo spotka,bo na to zaslugujesz zalosny czlowieczku
wyraziłeś (aś ) moje myśli. mam nadzieje, że tak sie stanie. sprawa powinna trafic do sądu, bo prawdopodobnie ta rodzina nie będzie już mogła żyć normalnie w tym kraju hipokrytow i moherowych kołtunów. szkoda dzieciakow.
Wiesz co,mam nadzieje ze tak sie stanie
i anonimowy kokosimo na dno pojdzie,razem z tym zalosnym pudlem/tak sie zastanawiam ze autor tych artykulow ni potrafi rozroiznic literatury od rzeczywistosci...to chyba swiadczy o dlupocie czlowieka.cieszylbym sie jakby naprawde sprawa do sadu trafila,za zniewagi i manipulowanie opinia publiczna.a kokosimo jakby w przyszlosci musial na ulicy pracowac w rynsztoku,bo tam jego miejsce.
A gdzie wasze miejsce? rynsztok dla was byłby awansem! pedofile, broniące pedofila..
o, kolejny zmanipulowany bezmozgowiec - leć spal mu dom, bo kokosimo tak karze hahahaha
wy jestescie oczywiscie tymi inteligentnymi w polsce tak? skoro sie za takich uwazacie i nadal nie widzicie w czym problem i dlaczego afera sie rozpetala to moze czas poddac w watpliwosc swoje wartosci...hipokryzja, pauperstwo, nepotyzm i inne -izmy...to Jest Polska (az strach sie bac)
milcz moherze
lecz sie pojebie.nigdy z dzieckiem bym sie nie przespal.glupota jest co wy tu w ogole wyipisujecie.to jest ksiazka,a ludzie tu niewiem co z tego robia.ten kokosimo powinien wyleciec z redakcji i poniesc konsekwencje tego co zrobil rodzinie Kydrynskiego.moze placic do konca zycia 7/8 swoich zarobkow i publicznie przeprosic.nie to za mala kara......
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:22
zboczeniec...... powinni go wykastrować
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:23
brawo pudelku. widze ze zaangazowaliscie sie po stronie dobrej sprawy. jestem waszą fanką
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:24
a ja dodam, że redaktorzy tego pseudo portalu, raz na jakis czas wybierają sobie ofiarę, żeby ją kompletnie zniszczyć. tak było z polanskim ( nie bronie go ) nawet wtedy gdy sprawa zostala wyjasniona, a tutaj wałkowalo się to do obrzydzenia, wczesniej - może lżejszy kaliber - probowano zniszczyć karierę j. steczkowskiej szkalując ją niemiłosiernie tygodniami. wiele razy pisałam do redakcji aby likwidowano komentarze grożące jej śmiercią - bez odzewu. takich przykladow jest wiele. wniosek: ten portal ma za zadanie niszczyć ludzi i ich rodziny, jest szkodliwy i powinien zostać zamknięty.
Ty się lecz, bo twoja schizofrenia paranoidalna daje o sobie znać i to ciebie powinni zamknąć ( tam gdzie zapewne już byłeś, wiele razy)
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:24
widać, że Pudel nigdy nie słuchał jego audycji.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:24
hehehe,dlaczego jak jakies polski laski np jada pracowac na statku ,to cala zaloga wie ze to kurw....?????
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:26
Straszne.Przecież te dzieci mają takie same serca jak wszystkie inne.Boże-dlaczego?Dlaczego ten mężczyzna jest jeszcze na wolności?Czemu winne są te biedne dzieci?One wypatrują chleba,nie Marcinów Kydryńskich.Czy Kydryński JEST NORMALNYM MĘŻCZYZNĄ----NIEEEEE!!!!!!!!!!!!-
Wyobrażam sobie moją córeczkę,którą obłapuje Ten zboczony facet.Włos mi się na głowie jeży,a serce pęka.Pozostałe słowa zbyteczne--rozumiecie co mam na myśli.Nie wyobrażam sobie żony Kydryńskiego.Co ta nieszczęsna kobieta przeżywa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:26
ten fiut sobie pouzywal i jeszcz obwoluja go artysta zenada wstyd a to zwykly pedofil ktory za darmoche sobie pofolgowal!!!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:26
Kydryński a gdzie jarmułka?
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:27
oto co sobą prezentuje polska "inteligencja"!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:28
A to menda. Zabić bez sądu!!!!Ja zgłaszam się do wykonania wyroku.
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:29
Obleśny pewnie nie jedną czarodziejke tam pieścił ludzie przecież to dzieci a kobieta która z nim żyja ta cała Jopkowa to ma nasr...w głowie jak może budzić się co rano koło tego czegos....!!!!!!!!!!!!!!A może ona sama lubi małę czarodziejki?skoro się godzi na życie z tym oblechem niedobrze mi jak na niego i na nia patrze
a może twoja mama kopuluje z psami na podworku? ja tak slyszalam - to prawdopodobne. jestes z takiego wlasnie miotu - tak slyszalam. więc pewnie to prawda. powinni cię zlinczować i twoją mamusie.
a ja slyszalem ze autor tego postu o kopulowaniu z psami zostal wyslany na jednodniowa przepustke z azylum dla mentalnie odchylonych od normy spolecznej. jego pierwszym osiagnieciem na 'wolnosci' sa te wlasnie wypociny.gratuluje.a jednak proponuje czas ci dany wykorzystac inaczej...
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:30
On opisuje realia jakie panuja wsrod afrykanskich plemion. To ze tam 12-14letnie dziewczynki rodza dzieci nie jest tam niczym dziwnym. Ze wzgledu na smiertelnosc i przecietny czas zywota, nikt tam nie bedzie czekal do 30tki.

Wiele afrykanskich plemion zyje zgodnie z rytmem biologicznym ciala. Jesli dziewczyna miesiaczkuje, znaczy to ze stala sie kobieta. Gotowa jest wiec zostac matka.

Tam seksualnosc nikogo nie dziwi i nikogo nie zawstydza. Tak samo jak nagosc. Uprawiaja seks kiedy maja ochote, poniewaz jest to dla nich normalna codzienna czynnosc. Jak polowanie, jedzenie czy taniec. Nie znaja pruderii zachodu.

Kydrynski pisze prawde, ich zachowanie bardzo przypomina zwierzeta. Wielu z was niejednokrotnie ogladajac Nat Geo mysli "Ale dzikusy".
Tak wlasnie. Dzikusy. To prawda. I to wcale nie jest zle.
Poluja, zyja prostym zyciem i maja swoje przyjemnosci - takie jak sztuka, taniec i sex.

W glebi serca wielu z nas teskni za takim zyciem. Prostym, bez zaklamania, pruderii i wstydu.
Problem jest dopiero, kiedy ktos glosno powie, ze byl, widzial a co gorsza- mial ochote sie dolaczyc. Skandal, nie?

Musicie zrozumiec, ze roznica kultur to nimala rzecz.
Czy jest roznica miedzy Polka, ktora chodzila by po miescie top less a afrykanskimi kobietami plemiennymi, ktore chodza top less?
Tak. Jest to roznica kulturowa. Tam jest to normalne.
Czy jest roznica miedzy uprawiajaca seks 13latka z Polski a 13latka z afrykanskiego plemienia?
Tak. Dla tych ludzi niepojete jest, dlaczego mialaby czekac kolejne 5lat. To strata 5 PLODNYCH lat.

OBCE KULTURY fascynowaly i fascynuja. Patrzymy na inne zwyczaje, czasem ze strachem, czasem z podziwem a czasem z zazdroscia.
To ze Kydrynski mial na cos straszna ochote - to ludzkie. Widzimy jakas egzotyke, cos co u nas jest nieznane, zakazane badz nie do pomyslenia tam jest na porzadku dziennym - i nachodzi nas przemozna ochota - tez tak chcemy. Zakazany (w naszej kulturze owoc) smakuje najlepiej.

Czy Kydrynski przechodzi od slow do czynow?
Nie.
Czy zaspokaja swoja fantazje?
Nie.
Nie, poniewaz pochodzi z innej kultury. Z Europy, gdzie nagosc jest wstydliwa, seks przypadkowy jest potepiany a wiek zdolnosci do wspolzycia ustalany jest nie biologia lecz kodeksem prawnym.
Czy to zle?
Nie, poprostu inaczej.
Tak jak nas szokuje ich kultura, tak ich moze szokowac nasza, prawda?
popieram!
Odpowiedz
0 0
zgłoś
gość 19.02.2011 13:32
pedofilia
Oglądasz 1411-1440 z 3233