Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wytatuowali się, żeby dostać... 20% zniżkę!

115
Podziel się:

"Zniżka na całe życie"...

Wytatuowali się, żeby dostać... 20% zniżkę!

Znana marka odzieżowa Ecko rozpoczęła oryginalną i bardzo kontrowersyjną kampanię promocyjną pod hasłem Branded for Life. Celem akcji jest zachęcenie ludzi do tatuowania sobie logo marki. Wszyscy, którzy zechcą się trwale oszpecić otrzymają dożywotnią zniżkę na wszystkie produkty. Niestety, niewielką. Możliwość kupowania ubrań Ecko z 20-procentowym upustem skusiła już trzech mężczyzn...

Ze strony internetowej Ecko można ściągnąć szablony tatuaży: sylwetkę nosorożca lub charakterystyczne nożyczki, które od dawna kojarzone są z marką. Każda osoba, która zdecyduje się na trwały tatuaż jednego z tych dwóch symboli otrzyma dożywotnią zniżkę. Jako pierwszy na kampanię reklamową odpowiedział 25-letni Simon Sanchez z Houston, który wytatuował sobie nosorożca na łydce.

Pracowałem w lokalnym sklepie Ecko i nawet po pracy nosiłem ubrania tej marki, na które jako pracownik miałem 30 procent zniżki. Po odejściu nadal chciałem mieć rabat – wyjaśnił swoją decyzję Sanchez.

W akcji Branded for Life wziął udział także chłopak, który wytatuował sobie logo na prawej ręce oraz wielki fan marki, który oszpecił sobie plecy.

Kampanię ostro krytykują amerykańskie media, które określiły ja mianem "wielkiego oszustwa". W zamian za trwałe oszpecenie ciała firma proponuje bowiem naprawdę skromną zniżkę. Poza tym ubrania tej marki i tak są tanie. Przykładowo na kupnie koszulki wytatuowani zaoszczędzą całe 3 dolary... Dodatkowo, każdy klient, który zgodzi się na otrzymywanie maili reklamowych od firmy, otrzymuje automatycznie 15-procentową zniżkę...

Cóż, ci panowie nie zrobili interesu życia.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(115)
m
13 lat temu
przynajmniej ma ladne plecy.
gość
13 lat temu
ahhahahahahahahah co za tępe "szczały" :D
gość
13 lat temu
ja tez chce
gość
13 lat temu
to niezle maja...
Rom
13 lat temu
Chcą tym samym zapewnić sobie stalych klientów.
Najnowsze komentarze (115)
gość
13 lat temu
nie rozumiem po co to zrobili przecież coś takiego zostaje na całe życie a usunięcie tego bardzo boli
gość
13 lat temu
zalosne ;/
gość
13 lat temu
zryło ich
gość
13 lat temu
ten trzeci tatuaż przywodzi na myśl znakowanie bydła...
gość
13 lat temu
jednak głupota ludzka nie zna granic:)
gość
13 lat temu
widzę że pudelek za wszystkich wygłosił decyzję że jest to oszpecanie.... brawo osobśćie uważam że super tylko mała zniżka
gość
13 lat temu
czemu nie? haha fajnie mieć znaczek biedronki np na ręce haha
gość
13 lat temu
to ich sprawa
Emuś
13 lat temu
Jednym słowem żal. Ktoś chyba nie umiał liczyć. Czy chociaż koszt tatuażu się zwróci? Nie sądzę.
gość
13 lat temu
ciekawe czy jak biedronka albo zabka wpadlaby na taki pomysl to tez znalezliby sie tacy debile???
gość
13 lat temu
a może chcieli sobie to zrobić a promocja ich tylko zachęciła dlaczego ich potępiacie?
gość
13 lat temu
No ba. Interes zycia interesem zycia, za to jaka obiektywna "dziennikarka" z przodujacego dziennika jak "pudelek" artykul pisala. Temat chyba nie mial punktu, czy piszacy artykul lubi tatuaze czy nie lubi ale dziewczynka sie nie mogla powstrzymac zdaje sie. ;)
gość
13 lat temu
Bez komentarza
gość
13 lat temu
Od zawsze wiadomo, że amerykanie nie są zbyt rozgarniętym narodem. Tyle w temacie.
...
Następna strona