Czwartek 19.07.2012

Siwiec rozbiera się we francuskim "FHM"

Natalia Siwiec

Siwiec rozbiera się we francuskim

Natalia Siwiec jak na razie nieźle radzi sobie w polskim show biznesie, co rusz podrzucając tabloidom „pikantne” szczegóły ze swojego życia: a to o pierwszym razie, a to o skłonnościach do rozbierania się czy ślubie w Las Vegas. Zobacz: Siwiec wzięła ślub w Las Vegas! "NA SPONTANIE"

Modelka znana jest również zagranicą, tam jednak skupia się bardziej na pokazywaniu ciała, a nie na udzielaniu wywiadów (może to i lepiej). Właśnie zaprezentowano efekty pracy Natalii na planie sesji dla francuskiej edycji FHM.

Jak wypadła? I czy naprawdę potrzebny jest jej tak silny retusz?

Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim Siwiec rozbiera się we francuskim

Komentarze (1499)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 1499
Odpowiedz zgłoś
gość 19.07.2012 16:59
osiągnęła wielki sukces.....hahaha
Odpowiedz
18 16
zgłoś
gość 19.07.2012 16:59
aha
Odpowiedz zgłoś
gość 19.07.2012 16:59
widziałem ładniejsze
Odpowiedz zgłoś
Gość 19.07.2012 17:00
a mi sie ona podoba ;)
Odpowiedz zgłoś
d 19.07.2012 17:00
co jak co ale cialo ma niezle!
Odpowiedz zgłoś
gość 19.07.2012 17:00
ładna jest.
Odpowiedz
73 23
zgłoś
gość 19.07.2012 17:00
smieszne stopki
Odpowiedz
63 89
zgłoś
kobitka 19.07.2012 17:01
Kurczę, fajne ma ciałko.
Odpowiedz
70 30
zgłoś
gość 19.07.2012 17:02
Masakra ale ona paskudnie wychodzi na tych zdj
Odpowiedz zgłoś
gość 19.07.2012 17:03
wypadła jak zwykle, czyli wulgarnie i tanio
Odpowiedz
71 30
zgłoś
gość 19.07.2012 17:05
nogi niezbyt...zbyt grube wokol kostek. stopy tez brzydkie.
Odpowiedz
58 12
zgłoś
gość 19.07.2012 17:05
odjeli jej 10 kg i jest ok
Odpowiedz
78 9
zgłoś
gość 19.07.2012 17:06
przeminie jak Ewa Sonat i ta druga cycata blond, już nie pamiętam jak ona miała...
Odpowiedz
47 15
zgłoś
Gość 19.07.2012 17:06
fajne płytki mee gusta
Odpowiedz
55 8
zgłoś
gość 19.07.2012 17:06
i te usta napompowane i cycki ,zero naturalonosci
Odpowiedz
75 7
zgłoś
gość 19.07.2012 17:06
reklama płytek łazienkowych?
Odpowiedz
34 7
zgłoś
gość 19.07.2012 17:06
coś ma z okiem nie haloo
Odpowiedz
31 6
zgłoś
gość 19.07.2012 17:07
fajne nogi... krzywe cycki
Odpowiedz
14 3
zgłoś
gość 19.07.2012 17:07
niech książkę wyda
Odpowiedz
14 2
zgłoś
gość 19.07.2012 17:08
fujka !
Odpowiedz
16 6
zgłoś
gość 19.07.2012 17:08
wulgarna ma urode, a byla taka ladna zanim zrobila te wszystkie operacje.
Odpowiedz
5 3
zgłoś
gość 19.07.2012 17:08
nikt nie komentuje?!?!
Odpowiedz
19 2
zgłoś
Gosciuuu 19.07.2012 17:08
No ladna ladna...ale ta ustawka na euro z fotografami to byla przesada...fo tego jeszcze te wywiady wprost, ddtvn....ten kraj juz dawno zszedl na psy...
Odpowiedz
17 4
zgłoś
gość 19.07.2012 17:09
jak na takie ciało ma dość masywne nogi ;)
Odpowiedz
8 10
zgłoś
gość 19.07.2012 17:09
sexi:)
Odpowiedz
11 2
zgłoś
gość 19.07.2012 17:09
ladnie wyglada, ale jak chce byc modelka do pleyboya to niech poprzestanie na rozbieraniu się, nie musi buzi otwierac.. nic z niej nie wyecialo normalnego;p
Odpowiedz
4 1
zgłoś
gość 19.07.2012 17:12
ona nie ma w sobie nic. juz za niedlugo wszyscy o niej zapomnia. nie ma soba nic do zaprezentowania.. zal
Odpowiedz
2 1
zgłoś
gość 19.07.2012 17:12
ma bardzo obwisły biust, to widac w staniku i na fotkach w czerwonej bluzce
Odpowiedz
3 1
zgłoś
gość 19.07.2012 17:12
głupia dupa
Odpowiedz
3 2
zgłoś
ja20 19.07.2012 17:12
obciagara
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 1499