W show Kto poślubi mojego syna? cztery drużyny, w skład których wchodziła matka oraz jej syn, poszukiwały idealnej kandydatki na żonę. Mamy stawiały im zadania i umawiały je na randki ze swoimi synkami. Format okazał się sporym sukcesem i cieszył się większą popularnością niż gwiazdy wygłupiające się w SuperSTARciu. Jedenaście boleśnie wyreżyserowanych odcinków reality show oglądało średnio 2,08 miliona osób.
Najwięcej widzów zgromadził finał programu. Moment decyzji, które kandydatki staną na ślubnym kobiercu obejrzało aż 2,58 mln osób. W czasie nadawania Kto poślubi mojego syna? zgromadził najwięcej widzów. TVN wygrał walkę o widza ze wszystkimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Jak zwykle w dobrym stylu.
Sukces show sprawił, że stacja już planuje drugą edycję. Do czasu jej emisji będzie można się przekonać czy powstałe w show związki przetrwały poza programem.
Wierzcie, że będą żyli długo i szczęśliwie?