Trwa ładowanie...
Przejdź na

Internauci śmieją się z reklamy z Lisowską! "Nigdy w życiu u was nic nie kupię!"

1005
Podziel się:

Kampania Media Expert wywołała skutek odwrotny do zamierzonego. Sieć nie widzi problemu...

Internauci śmieją się z reklamy z Lisowską! "Nigdy w życiu u was nic nie kupię!"

Zaangażowanie Eweliny Lisowskiej do najnowszej kampanii Media Expert odbiło się w show biznesie szerokim echem - głównie dlatego, że młoda wokalistka zastąpiła w niej Dodę. Ponoć wynegocjowała też znacznie wyższą stawkę. Przypomnijmy: Lisowska o wygryzieniu Dody z reklamy: "Podchodzę do tego pozytywnie"

Od kilku tygodni reklama z Lisowską emitowana jest w radiu i telewizji, jednak zamiast zainteresowania, wywołuje znużenie i zdenerwowanie. Odbiorcy są już zirytowani agresywnym komunikatem i przerobioną piosenką, która jest obecna w każdym spocie. Na dodatek emisji reklam nie ograniczono w okresie świątecznym. Część telewidzów wyraziła swoje zdanie na Facebooku Media Expert i jak można się domyślać, komentarze nie są przychylne.

Wasza debilna reklama leci 3 raz w ciągu 10 minut. Brawo, już wiemy, jak narobić sobie wrogów jedną reklamą! Dzisiaj na Eska TV leciała w ciągu godziny 10 razy. Nigdy w życiu u was nic nie kupię! - to tylko niektóre z wpisów ze strony sklepu.

Internauci założyli więc na Facebooku stronę "Rzygam reklamą Media Expert", którą polubiło już prawie 26 tysięcy osób. Codziennie powstają nowe memy, które wyśmiewają Lisowską, jednak ona sama, podobnie jak sieć sklepów, nie widzi problemu. Wokalistka skomentowała całą sprawę na Twitterze. Niestety, popełniła dość kuriozalną pomyłkę.

Nagle stałam się wielkim problemem narodowym! Ludzie wyłącznie te telewizory, są Święta - napisała.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1005)
gość
9 lat temu
Jak widać cel osiągnięty aż nad to, skoro Internauci robią memy o reklamie. Chyba nie spodziewali się aż takiego sukcesu ;)
GOŹĆ
9 lat temu
Skuteczna reklama, nieważne co mówią i piszą, ważne, że została zauważona, jest powielana przez samych potencjalnych klientów. Proste.
Gość
9 lat temu
Zainteresowanie jest, a to oznacza sukces dla firmy ;) Strona na fb to darmowa reklama
Gość
9 lat temu
Znawcy marketingu sie znalezli! Wlasnie ze odniosla wielki sukces bo teraz wszyscy zapamietaja nazwe sklepu na wieki! Choc przyznam ze jak ja slysze osobiscie to tez mam ochote zrobic to co Chuck Norris :D
gość
9 lat temu
Reklama odniosła sukces bo się o niej mówi i ciągle powtarza nazwę sklepu.
Najnowsze komentarze (1005)
gość
8 lat temu
Skoro to taka miazga to czemu tego słuchacie i robicie memy? Zal was. Reklama jak reklama, jest o wiele więcej reklam, które są beznadziejne i nie mają sensu. A w czym wam taka reklama przeszkadza? Lol
Gość
9 lat temu
A ja tak polubiłam tę reklamę,że specjalnie z Media Expert kupiłam sobie fona.
fitflop slipp...
9 lat temu
where to buy fitflop singapore fitflop slippers sale
gość
9 lat temu
To nie wina Lisowskiej. Kiedy w końcu te rzeczy wygadywane o niej się skończą!
gość
9 lat temu
nikt tam nie kupuje to i ja nic nie kupie
DOMINIKA
9 lat temu
Przede wszystkim pokazywanie antyreklamy z Rewińskim to skandal.Niedoszły prezydent wziął sam pewnie grubą kasę i zarobił na Lisowskiej,która nazwał"kur...szonem".Normalnie powinna wytoczyć dziadowi sprawę.Sam tym sposobem promuje skończone chamstwo.Nie wie jak dorobić ,to pluje jadem i jak większość Polaków niestety wszystko krytykuje i wszystkiego nienawidzi,kolejny typowy polski hejter.Częstotliwość reklamy to nie problem Lisowskiej tylko tv,a jej ubiór jest typowy na 21 wiek ,nie będzie wkładać brudnych,wyciągniętych ciuchów.Pozdrawiam.
gość
9 lat temu
Ktoś napisał o tym, że widział tę reklamę 3 razy na... Eska TV. No to chłop rzeczywiście się na ambitnym kanale odchamiał i ma na co narzekać...
Gość
9 lat temu
To, że ludzie będą o niej mówić, nie znaczy, że sprzedaż im wzrośnie. Wiele osób faktycznie pójdzie tam z ciekawości, ale nie będą nic kupować, bo po co narażać się ludziom? Poza tym cześć osób spełni swoje groźby i faktycznie nic nie kupią, a także zniechęcą do tego innych.
gość
9 lat temu
Dobra reklama. Polacy są żałośni.
gość
9 lat temu
Memy ze Shrekiem też są fajne
gość
9 lat temu
a mnie się pododa i so? i dobrze
gość
9 lat temu
hejternauci, radzę przeczytać o całej sprawie napisał donatan!
Gość
9 lat temu
Może i reklama odniosła sukces, ale czy liczba klientów media expert na tym nie ucierpiała...
gość
9 lat temu
to po h*j telewizje wlaczacie nie macie co robic ubodzy intelektualnie ludzie, kazdy za taka kase skakalby jak lisowska w tej jebnietej reklamie wiec nie p********e
...
Następna strona