Viola Kołakowska z domu Kołek, matka dwójki dzieci Tomka Karolaka i epizodyczna aktorka kilku polskich seriali, zadebiutowała ostatnio na YouTube'ie. Jako vlogerka krytykuje swoje koleżanki z branży, w szczególności Maffashion i Jessikę Mercedes. Kołakowska stwierdziła, że ich życie polega tylko na malowaniu paznokci i pokazywaniu się na Snapchacie. Nazwała to "reklamową prostytucją".
Te słowa nie spodobały się Karolinie Korwin Piotrowskiej, która postanowiła obronić szafiarek. Odpowiedziała Kołakowskiej na Facebooku, zarzucając jej "pięć minut sławy zdobytej na pracowitych dziewczynach". Korwin uważa też, że Viola powinna wziąć się do jakiejś uczciwej pracy:
O prostytucji szafiarek mówi ktoś, kto nieudanie kiedyś próbował bloga zakładać, kasy na tym nie zarobił, bo jak widać wartości reklamowej i pracowitości jakoś tutaj nie styknęło - pisze Korwin Piotrowska. Ma teraz za darmo Viola swoje pięć minut sławy zdobyte na dziewczynach, które może nie są orłami intelektu, ale pracują naprawdę ciężko. Można o tych dziewczynach (i chłopakach też) wiele mówić, ale jednego im nie można odmówić: pracowitości właśnie. I kreatywności. To jest realna siła, ma swoją wartość zbudowaną na owych snapach też, czy nam się to podoba czy nie. Ta nowa, mocna siła medialna i marketingowa, ona już nadeszła i wyzywanie się teraz w taniej stylistyce rodem z brudnej piaskownicy i nagrywanie niby zabawnych filmików nic nie da. Do roboty się wziąć. Tylko tyle. No chyba, że ma się co do garnka włożyć.