Materiał partnera
Jill Kortleve, jest w pierwszej pięćdziesiątce najlepszych modelek świata według models.com. Uwodzicielska Holenderka dopiero co wystąpiła na pokazach haute couture Chanel i Valentino oraz w kampanii Alexandra McQueena.
Teraz Jill Kortleve możemy zobaczyć, gdy tańczy do dźwięków jednego z najradośniejszych przebojów wszech czasów – "Girls Just Want To Have Fun" Cyndi Lauper z lat 80.
Skąd ten pomysł i połączenie superhitu z supermodelką?
Oto odpowiedź: nowa kolekcja Jenny Fairy od CCC
Kampania "Girls Just Want To Have Fun" Jenny Fairy nakręcona w rytm hitu Cyndi Lauper zapowiada pełną barw, energii i optymizmu kolekcję Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2022.
Atmosferę luzu, radości i spontanu uchwycił Dario Catellani, którego zdjęcia ukazują się na łamach "WSJ. Magazine", "Le Monde" czy "Purple".
Fotograf słynie z oryginalnej perspektywy – jego obiekty bywają przeskalowane, czasami zwraca uwagę tylko detal, chętnie bawi się proporcjami.
Jego estetykę dzieli stylistka Ondine Azoulay, która uwielbia grunge’owe, popowe i rave’owe klimaty lat 90.
A największą gwiazdą kampanii jest kto? Nikt ni ma wątpliwości, że Jill Kortleve.
Na zdjęciach dziewczyny bawią się modą, nosząc dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022.
Na liście zakupów influencerek znalazły się już kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy jak z lat 80. XX wieku. Z torebek wyróżniają się pikowane nerki, wiklinowe koszyki, hipisowskie worki z plecionki oraz torebki w rozmiarze XS utrzymane w soczystych barwach.
Kolekcja Jenny Fairy jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.
Materiał partnera