Trwa ładowanie...
Przejdź na

Amaro o kampanii Lidla: "Poszerzyła horyzonty Polaków"

73
Podziel się:

"To była trafiona kampania" – dodaje kucharz-celebryta.

Niedawno pojawiły się pogłoski, że Karol Okrasa i Pascal Brodnicki odchodzą z reklam Lidla. Zapytaliśmy Wojciecha Modesta Amaro czy byłby zainteresowany zastąpieniem dwóch kucharzy w nowej kampanii sieci sklepów. Kulinarny celebryta, zdobywca pierwszej w Polsce gwiazdki Michalina, którego już niebawem zobaczymy w nowym sezonie Hell's Kitchen, najwyraźniej jest otwarty na taką propozycję.

Nie mam pojęcia. Ja jestem zwolennikiem traktowania takich spraw, że nie można wejść w czyjeś buty. Gdybanie na ten temat jest bezsensowne – odpowiedział.

Dla Polski która była zablokowana przy kawałkach rukoli to zrobiło to bardzo dużo pracy – ocenił kampanie Lidla Amaro. Poszerzyło horyzonty Polaków. Nigdy bym tego nie krytykował. To była trafiona kampania.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(73)
gość
9 lat temu
Pierwszy raz chyba nie napisaliście że kiedyś nazywał się Basiura :D
zuza
9 lat temu
Sama korzystałam wielokrotnie z przepisów z Lidla i naprawdę były smaczne, choć wcześniej nie byłam przekonana do wielu używanych w nich produktów, więc zgadzam się z tym, że kampania była trafiona :)
hyyyyyy
9 lat temu
Mam nadzieje ze to nie on zastąpi Pascala i okrase
gość
9 lat temu
Jak ja go nie znosze
Francuzka
9 lat temu
gwiazdki Michalina? Chyba Michelin ;/
Najnowsze komentarze (73)
gość
9 lat temu
jesteś żałosny ohyda
gość
9 lat temu
jesteś żałosny ohyda
gość
9 lat temu
jaki amaro? basiura wojtek bez portek
gość
9 lat temu
Broda co ty wygadujesz, żartobliwe potyczki słowne Karola i Pascala w reklamach lidla poszerzyły horyzonty Polaków ?
gość
9 lat temu
Pomóżcie bo mamy ponad 5 tys fundacji ktore głównie obsługuja siebie tzn. zalozycieli w ich zyciowych potrzebach zarobkowych i ambicjach rzadzenia - z 1% 80-90% idzie na koszty wlasne firmy a reszta dopiero na "pomoc"
gość
9 lat temu
My organizacyjnie jesteśmy slabi i ta pieprzona zawiśc chamska ktora uniemożliowia współprace .Te glupawe konkursy i reklamy na celu maja stworzenie klimatu do wiekszych zakupów pod pretekstem że jesteś cool, bo zresz to co ci podsuwają glupcze.
gość
9 lat temu
może jemu sie poszeżyły gdy uzmyslowił sobie że mamy najlepsze jedzonko na swiecie choc moze nie podawane w "luksusowy' "artystyczny" sposób czyli drogie nic i to z ogromrm chemi aby sie trzymalo w kupie.
gość
9 lat temu
horyzonty Polaków - specjalista od garów i sortowania smieci
gość
9 lat temu
Bardzo elegancko,panie Amaro.
gość
9 lat temu
d***k
gość
9 lat temu
Michalina hehe
j
9 lat temu
Okropne ma to wole ... :-/
gość
9 lat temu
Wojciech Basiura a nie Amaro;
gość
9 lat temu
miejmy nadzieje ze ich nie zastapi przeciesz tak cenni sobie swieze jedzenie nie z marketu
...
Następna strona