Trwa ładowanie...
Przejdź na

Aniela Bogusz: "Buty odzwierciedlają mój charakter! Szpile muszą mieć co najmniej 25 centymetrów"

303
Podziel się

"Dziewczyny, które nigdy nie chodziły w szpilach mają niską pewność siebie”- tłumaczy Aniela.

bDheaYWJ

Aniela Bogusz marzy o tym, aby zdetronizować Dodę i zostać najbardziej wpływową Polką. Udowodniła, że dla popularności jest w stanie zrobić niemal wszystko. Zaczęła jako trenerka fitness, ćwicząc w perwersyjnych kostiumach z sex shopu. Teraz młodsza z sióstr Bogusz opowiada o sobie wszystko, co jej przyjdzie do głowy. Zdradziła, że jest fetyszystką i pochwaliła się swoim uzależnieniem od wibratora. Przypomnijmy: Siostra Bogusz: "Chcę być podziwiana i pomagać ludziom"

Teraz Aniela opowiedziała, dlaczego tak bardzo wierzy w swoją wyjątkowość. Okazuje się, że swój charakter zawdzięcza noszeniu wysokich butów:

Na pierwszym miejscu stawiam buty. W każdym rodzaju, ale przede wszystkim szpile. Szpile muszą mieć przynajmniej dwadzieścia pięć centymetrów, małe szpile, grubsze obcasy, cieńsze szpilki, koturny. Pewność siebie można odzwierciedlić poprzez noszenie butów. Dziewczyny, które chodzą w jak najwyższych szpilach mają dużą pewność siebie. A dziewczyny, które nigdy nie założyły szpilek, mają małą pewność siebie. Znacie mnie, wiecie jaką ja mam pewność siebie, więc moje buty odzwierciedlają mój charakter.

bDheaYWL

_

_

_

bDheaYWR

_

_

bDheaYWS

_

_

_

bDheaYXm
KOMENTARZE
(303)
gość
5 lata temu
ona wie ile to 25 cm?
gość
5 lata temu
czy wiekszych debili nie mozna promowac na celebrytow?
gość
5 lata temu
nigdy nie chodziłam w szpilach i mam na tyle "wysoką pewność siebie", że nie potrzebuję na każdym kroku wszystkim tego udowadniać ;)
bDheaYXn
Monika!!
5 lata temu
Uwielbiam Cie ANTEK MUZYKANT!!!! :-*
Gość
5 lata temu
hej pudel... ile ci siostry płacą za te posty ?
Najnowsze komentarze (303)
gość
2 lata temu
ciebie
gość
3 lata temu
a ciekawe czy oberwała z glana kiedyś?
gość
3 lata temu
Hey ja widzialem 30 cm
gość
4 lata temu
fajne buty ale wogóle ty wiesz ile to 25 cm
gość
5 lata temu
Pewnie jej chlopak ma 15 cm I ona mysli ze te szpile tyle maja haha 😂
gość
5 lata temu
I teraz wyobraźmy sobie, że zakładam 25 cm szpilki ... nagle mam dwa metry ... co robić??? czy to oby na pewno będzie dobrze wyglądało??? no właśnie... więc nie generalizujmy i pamiętajmy, że nie każdy może iść za modą lub wybranym przez siebie stylem... nie wszystko co modne, wszystkim pasuje... pamiętajmy przede wszystkim o sobie i o swoim samopoczuciu!
gość
5 lata temu
hehe chlopak jej penwie mowi ze ma 21 cm to dla niej 12 cm szpilki i mysli ze to 25 zmien chlopaka bo jak ma mikrusa to lipa
gość
5 lata temu
25cm? jeje chyba 12 max a poza tym buty jak z allegro za 80zl zenada
bDheaYXf
jo
5 lata temu
Ciekawe jaką ma płetwę skoro do niej 25 cm obcas założy. 25 cm to rozmiar 38 albo 39. Już dużo. Musiałby chodzić na paznokciach. Mozna mieć nawet pół metra obcas jak na szczudlach się chodzi. W ogóle te buty szpetne jak ich właścicielka. Kto i po co to indywiduum z zaburzeniami osobowości pokazuje. Dla takich to specjalne zoo powinni otworzyć itrzymać tam wszystkic
gość
5 lata temu
P******i jak poparzona.
gość
5 lata temu
Dlaczego promujecie to DNO ?
ANIKA
5 lata temu
TRUDNO NIE ZGODZIĆ SIĘ Z KOŁAKOWSKĄ .ŻE POLSKA TO BURACZANA HOŁOTA ;d
gość
5 lata temu
mało pewne siebie albo małą pewność siebie ty i*****o...
gość
5 lata temu
Zoperowała by sobie ten nochal brzydszej dziewuchy na pudelku nie ma niż ona,szpile tu nie pomogą Anielciu.
...
Następna strona
bDheaYXH