Trwa ładowanie...
Przejdź na

Anja Orthodox: "Jeśli chodzi o moich partnerów, to zawsze preferowałam facetów z ogniem"

70
Podziel się

"Wolę bad boyów niż grzecznych kujonów i nerdów" - chwaliła się frontmanka Closterkeller.

bCOqjmet

Anna Sabiniewicz, znana lepiej jako Anja Orthodox, od ponad ćwierć wieku jest wokalistką gotyckiego zespołu Closterkeller. Piosenkarka była gościem kolejnego odcinka programu Hardtalk - Na ostro. Od lat rozpoznawalna jest dzięki swojemu oryginalnemu, mrocznemu wyglądowi. Mroczna skandalistka, fanka ciężkiego brzmienia oraz długowłosych mężczyzn opowiedziała o mężczyznach swojego życia. W wywiadzie dla Sandry Hajduk zdradziła, że od zawsze rozglądała się na "facetami z ogniem".

bCOqjmeW
KOMENTARZE
(70)
gość
3 lata temu
zróbcie coś z tą tlenioną pytaczką - przynajmniej NIECH IDZIE DO LOGOPEDY!
gość
3 lata temu
Mi sie podoba ze do końca wierna swoim ideałom. Takie zycie wybrała, jest autentyczna. A ze nie wyglada jak laleczka? I dobrze.
gość
3 lata temu
Anja - wez nie przyjezdzajcie juz na Castle Party, please. Co roku to samooo. Ooo Closter Keller, oo oni byli rok temu, 2 lata temu, beda za rok i byli piec lat temu: idziemy pic zamiast na zamek! I co roku gracie ostatni jak jakies gwiazdy zamiast dac innym te mozliwosc. Kto by chcial co roku ogladac odgrzewanego kotleta jako gwiazde wieczoru
bCOqjmeX
Niejakarenata
3 lata temu
Mnie dziwi z jaka konsekwencja pani Orthodox dobiera sobie prawie 30 lat mlodszych partnerów, których po rozstaniu obsmarowuje na swoim fb, swoista drama queen ,przy czym dramaty te sa na wlasne życzenie
gość
3 lata temu
ci bad boye sa nudni jak flaki z olejem, kazdy prawie taki sam, nic do zaoferowania poza stalym zestawem niezbyt zaskakujacych i niezbyt fajnych zachowan. i malo ktory ma cos do powiedzenia.
Najnowsze komentarze (70)
gość
3 lata temu
A gdzie cały wywiad?
gość
3 lata temu
żałośnie to wygląda twarz starej zniszczonej kobiety makijaż małolaty mentalność nastolatki i ten facet który ją nie kochał bo złamał tylko 2 żebra gdyby ją jeszcze pobił i wytarł nią podłogę to by dopiero była miłość
gość
3 lata temu
A co ciebie pani A.L interesuje z kim Anja obecnie jest? Obsmarowujesz ją gdzie się da krytykujesz jej wygląd. A co sama osiągnęłaś w swoim życiu i jak ty wyglądasz? Poza 'zaopiekowaniem' sie Anji byłym facetem? Masz wygląd świnki pigi. Krytykujesz kogoś że zdradza jak sama zdradzasz. Żyjesz w nierealnym świecie. Przestań atakować Anję wszyscy wiedzą że tu część komentarzy jest twojego autorstwa. Anja ma klasę ty jej niemasz.
Irena z Kosze...
3 lata temu
Ależ ona... nieciekawa
gość
3 lata temu
Czemu promujecie ta stara rurę?
gość
3 lata temu
Dziwne że najwiecej ma tu do powiedzenia obecna kobieta ostatniego faceta Anji. Po stylu pisania widać, że to ona. Masz obsesje na punkcie Anji psycholko, to idź się leczyć.
gość
3 lata temu
pamietam , jak z kolezanka wybralysmy sie na stopa -nie bylo to madre posuniecie, ale zaowocowalo tym , ze dojechalysmy pod namioty do trojmiasta, gdzie poznalam mojego meza...rockowa bylam za czasow nastolatki..wtedy natomiast nie..po drodze zjadlysmy kebaba, gdzie podpisala sie na scianie Anja Ortodox...super przezycie w latach wczesnych 2000 ..pozdrawiam wiecznie prawdziwa Anje i dziekuje za "Agnieszke":D
gość
3 lata temu
nie zgadzam sie jest swietna plus szukam gdzie moglabym zobaczyc pelen wywiad z Anja i nie moge znalezc ,,,,szkoda
bCOqjmeP
gość
3 lata temu
z tym że te badboye to są wszystkie na jedną, góra dwie noce, no może czasem znajomość z takim będzie trwała 2 miesiące. Dziewczyna nie rozumie że poniewierający nią chłopak za którego w dodatku musi wszystko robić, to zupełnie nieopłacalny interes. Nie trzeba być od razu złamasem żeby być twardym facetem. Ale ostatnio dziewczyny wybierają gości którym bliżej z kobietami i sami są przez pół kobietą. Przekłada się to na to, że potrzebują tyle samo czasu co dziewczyna na wyjście z domu, są pozerami i gonią za każdą nowością i ubierają się jak dziewczyny, krótkie skarpetki stopki, spodnie rurki, kucyk na głowie i szpanerskie buty a w głowie pusto, latają kulki krzaków jak na pustyni.
gość
3 lata temu
kiedyś myślałam że jest fajna ale jest raczej przykra
gość
3 lata temu
co ona pitoli
gość
3 lata temu
nie znoszę jej
gość
3 lata temu
smutna stara rasitka
gość
3 lata temu
jak faceta mocno przypili to nie patrzy na wiek
...
Następna strona
bCOqjmfr