Trwa ładowanie...
Przejdź na

50 Cent próbował zabić matkę swojego dziecka?!

615
Podziel się:

Chciał ją SPALIĆ?! Szok!

50 Cent próbował zabić matkę swojego dziecka?!

Słynny raper 50 Cent walczy z matką swojego dziecka, Shaniquą Tompkins, o podział ogromnego majątku. Głównym punktem sporu jest kupiony specjalnie dla byłej dziewczyny dom wart ponad 2 miliony dolarów. Muzyk chce, aby mieszkająca na terenie luksusowej posiadłości Shaniqua... płaciła mu za wynajem ponad 5 tysięcy dolarów miesięcznie. W odpowiedzi na tę propozycję Tompkins oskarża rapera o niepłacenie alimentów na syna, któremu ponoć obiecał podarować rezydencję.

Spór o dom trwał do poniedziałku. Obecnie była para nie ma się już o co procesować, gdyż rezydencja doszczętnie spłonęła! Ogień rozprzestrzeniał się błyskawicznie i przebywający w domu ludzie cudem uniknęli śmierci. W nocy śpiącą z synami Shanique obudziło szczekanie psa. To uratowało ją i jej dzieci przed śmiercią w płomieniach. Wśród cudem uratowanych dzieci był także syn 50 Centa.

Przyczyna wybuchu pożaru nadal nie jest znana. Wstępny raport policji i straży pożarnej określa zdarzenie jako "podejrzany wypadek". I teraz uwaga - Shaniqua oskarżyła byłego faceta o próbę zabójstwa. Twierdzi, że ma dowody, że to 50 Cent chciał spalić ją i jej dzieci. W ten sposób chciał pozbyć się kłopotu. Stracił wprawdzie 2 miliony dolarów ale był gotów zapłacić tę cenę, by nie musieć oddawać kobiecie połowy majątku.

Czy to możliwe, żeby dla pieniędzy był gotów spalić kobietę z dziećmi (w tym swojego syna)?!

Tak wyglądał spalony dom przed pożarem:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(615)
gg 10481126
14 lat temu
no własnie
gość
14 lat temu
zwariowaliscie, na pewno by tego nie zrobił, zbyt kocha swego syna by moc go tak po prostu spalic dla kasy, z tym to juz przesadziliscie, heh..
Gość
9 lat temu
To 50Cent - tak, to jest możliwe.
gość
14 lat temu
nie wierze zeby to on podpalil ten dom
Doomka
13 lat temu
Brawo :[ Kolejnemu odwala od namiaru kasy
Najnowsze komentarze (615)
Gość
9 lat temu
To 50Cent - tak, to jest możliwe.
Morrdeczka
9 lat temu
PUDELEK PRZESADZA . Dlatego że : 50 cent ma tyle kasy że ..... Każdy ojciec kocha syna / córkę on tak daleko by się nie posunął Dla Shaniquy to by się opłacało PIEPRZYCIE GŁUPOTY I****I
50fan
11 lat temu
Ja uważam że 50 cent by tego nie zrobił nie swojemu synowi ! a ta lalunia niech się puknie w łepetynkę i poczeka aż jej zadzwoni !
N.
11 lat temu
Jestem pewna,że Nie skrzywdziłby nigdy swojego syna! Ani swojej byłej -.-'
gość
11 lat temu
spoko ziom respect
gość
13 lat temu
to nie mógł być fifty.! Który ojcic chciał by spalć własnego syna?! Ona cagle oś wymyśla żeby pogrążyć cennta! zazdrosan żałosna laska;/
gość
13 lat temu
On Tego na pewno nie zrobił
anty idol
13 lat temu
a ty wielki idolu 50 centa, co ty tam możesz o nim wiedzie, nie żyjesz z nim, gówno wiesz prawdę mówiąc, bo go nie znasz. Ja też mogę powiedzie, że jest cacy, ale nie powiem, bo go nie znam. Zastanów się człowieku nad swoją psychą bo coś jest nie tak,
gość
13 lat temu
a dobrze jej tak ,
gość
13 lat temu
Doomka
13 lat temu
Brawo :[ Kolejnemu odwala od namiaru kasy
gość
13 lat temu
o matko!
missy111
13 lat temu
porąbało go ? ;/
gość
14 lat temu
Ta jego Ex zona pewnie sama podpalila zeby wrobic Fiftiego..
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie