W PKO BP dział marketingu uznał, że powoływanie się na "Żołnierzy Wyklętych" to w Polsce znakomity sposób na skuteczny PR i budowanie dobrego wizerunku. Dlatego na portalu bankomania.pl - stronie poradniku dla klientów banku - można wziąć udział w konkursie o polskim podziemiu niepodległościowym i antykomunistycznym, które jednak dopuszczało się nie tylko bohaterskich czynów.
Wykazując się podstawową wiedzą z historii i odpowiadając na pytania o postaci pokroju "Burego" czy "Łupaszki", odpowiedzialnych za morderstwa cywili, w tym kobiet i dzieci, można wygrać tablet. Przy okazji można także na stronie banku pomiędzy informacjami o kredytach przeczytać o "jednym z największych polskich bohaterów" - rotmistrzu Witoldzie Pileckim.
PKO Bank Polski od lat jest zaangażowany w popularyzację i upowszechnianie pamięci o ważnych momentach, wydarzeniach i postaciach z historii Polski. Zdecydowaliśmy się więc także na zwrócenie uwagi na historię i losy Żołnierzy Wyklętych w sposób, który trafi do wszystkich pokoleń – tłumaczył mediom dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego
PKO nie poprzestaje jednak tylko na quizie na stronie internetowej. Bank jest także sponsorem koncertu "Niezłomnym honor" oraz biegu Wilczym tropem. Na dodatek dzięki finansowemu wsparciu PKO telewizyjna Jedynka wyemituje też cykl 7 filmów zatytułowanych Siedem sylwetek Żołnierzy Wyklętych".