Piątek 26.05.2017 21:00

Internetowa strona macierzyństwa. Tak "instamatki" sprzedają swoją prywatność!

Dzień Matki instamatki blogerki parentingowe Superstyler Mama Ginekolog Maja Bohosiewicz

Gwiazdy i celebryci uwielbiają dzielić się całym, głównie nieciekawym, życiem. Ślubne okładki w magazynach, wyznawanie w wywiadach-rzekach szczegółów małżeństwa, ogłaszanie ciąży na Instagramie czy relacjonowanie na bieżąco imprezy już chyba nikogo nie dziwi. Wyjazd na wakacje, podczas których wypoczywają nie wiadomo od czego lub po prostu zwykłe śniadanie też stają się na tyle ważnym wydarzeniem, żeby relacjonować je w mediach społecznościowych.

Zwykłe kobiety, których niestety czasami jedynym osiągnięciem życiowym było urodzenie dziecka też zauważyły, że sprzedawanie prywatności może stać się głównym źródłem utrzymania. Oficjalnie swoje konta na Instagramie lub Facebooku prowadzą, aby wspierać inne matki i je inspirować, ale bądźmy szczerzy - raczej nie robią tego za darmo. Kto wie, może kiedyś dogonią w zarabianiu na ciąży i dziecku samą Annę Lewandowską.

Przypomnijmy: Ile Lewandowska zarobi na dziecku? "Wpis na Instagramie był wart od 8 DO 20 TYSIĘCY. Teraz stawka może wzrosnąć dziesięciokrotnie"

Lewandowska odradza fankom czytanie bloga innej fit-matki. "Zdecydowanie nie polecam. O diecie karmiącej mamy nie za wiele wie"

Dobrym przykładem celebrytki walczącej o uwagę fanów jest Maja Bohosiewicz, która postanowiła połączyć bycie celebrytką z publikowaniem macierzyństwa w sieci. Choć trudno wymienić role, w które się wcieliła, to i tak przez wcześniejszą obecność medialną miała łatwiejszy start w zdobywaniu obserwujących na Instagramie.

Zobacz: Maja Bohosiewicz pokazała ciążowy brzuszek i... reklamuje kocyki! (FOTO)

Instamatki, bo tak się same nazywają, mają ogromne grono wielbicielek, które z wypiekami na twarzy śledzą ich codzienne życie. Tak samo duża jest grupa przeciwników, którzy zarzucają im sztuczność, pokazywanie nierealnego świata macierzyństwa oraz sprzedawanie się sponsorom.

Zobaczcie najpopularniejsze "Instamatki-Polki". Wierzycie, że robią to tylko "dla fanów"?

« Poprzednie 1/14

Marta Lech-Maciejewska, Superstyler - ponad 50 tysięcy obserwujących

2Marta Lech-Maciejewska, Superstyler - ponad 50 tysięcy obserwujących