O modzie na noszenie koszulek z nazwami i logami zespołów powiedziano już sporo. Coraz więcej tzw. "influencerów" promuje się w sieci za pomocą tego trendu, nawet jeśli ma znikome pojęcie o tym, z czym kojarzone jest logo z ich ubrań.
Fani tego trendu argumentują, że koszulka to tylko część garderoby, która nie powinna być poddawana tak wnikliwej analizie. Niestety podobnym torem myślenia kilka sezonów temu kierowały się marki wypuszczające na rynek t-shirty z wizerunkiem Che Guevary czy logiem Związku Radzieckiego, które później nosiły nastolatki nie mające świadomości, co tym samym promują.
Szczególne zamiłowanie do "muzycznych" t-shirtów mają siostry Jenner, które chętnie zakładają koszulki Metallici czy Pink Floyd. Kylie i Kendall z racji odziedziczonego po przedsiębiorczej matce zmysłu biznesowego uznały, że na tym trendzie warto zarobić.
Jennerki postanowiły zrobić to w najprostszy z możliwych sposobów i aż trudno uwierzyć w to, że nikt im tego nie odradził. Kylie i Kendall postanowiły sprzedawać t-shirty z twarzą nieżyjącego, legendarnego rapera Notorious B.I.G. oraz 2Paca, do których dodały... swoje wizerunki.
Na reakcję rodziny zmarłej gwiazdy rapu nie trzeba było długo czekać. Voletta Wallace, matka rapera, zaczęła od umieszczenia w serwisie Instagram zdjęcia koszulki, na której twarz Kendall wkomponowana jest w wizerunek B.I.G-a.
Ten produkt nie ma żadnego związku z dorobkiem B.I.G. Nigdy nie kontaktowano się z nami w sprawie zezwolenia na użycie jego wizerunku. Nie wiem, kto powiedział Kylie i Kendall, że mają prawo to zrobić. To brak szacunku ze strony tych dziewczyn - napisała Wallace.
To obrzydliwy wyzysk w najgorszym wydaniu! Nie wiem, jakim prawem myślą, że mogą wykorzystywać śmierć 2Paca i mojego syna - dodała.
Za koszulki Kendall i Kylie kazały sobie płacić po 125 dolarów za sztukę.
Siostry postanowiły usunąć t-shirty z oferty sklepu Kardashianek i przeprosić rodzinę Wallace. Voletta pozostaje jednak nieugięta:
Doceniamy przeprosiny, ale ta sprawa tak czy siak musi zostać rozwiązana - powiedziała.
W swojej ofercie Jennerki miały też "kolaże" z innymi, żyjącymi nadal muzykami, w tym z Ozzym Osbournem. Do krytyki Jennerek przyłączyła się również Sharon Osbourne:
Zajmijcie się tym, co wam wychodzi najlepiej... błyszczykami. Nie macie prawa łączyć waszych twarzy z ikonami muzyki - napisała.
To kolejny dowód na to, że rozumu naprawdę nie da się kupić. Kendall najwyraźniej niczego nie nauczyła się po kampanii Pepsi, za którą została ostro skrytykowana:
Kylie and Kendall really put their faces/logos overtop Biggie and Pac pictures and are trying to sell it for $125. I don't even have words. pic.twitter.com/IhbJMkUg2E