Środa 09.08.2017 12:15

Napój energetyczny reklamował się z okazji Powstania Warszawskiego... ŚRODKOWYM PALCEM? Firma już przeprosiła

Tiger reklama Tigera reklama Tigera na 1 sierpnia

Napój energetyczny reklamował się z okazji Powstania Warszawskiego... ŚRODKOWYM PALCEM? Firma już przeprosiła

Zaledwie tydzień temu głośnym echem odbiła się kampania reklamowa spółki PGE, która postanowiła "zabłysnąć" z okazji obchodów 73. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Państwowa spółka, która szczyci się tym, że jest "Mecenasem Muzeum Powstania Warszawskiego" zainwestowała w kontrowersyjną kampanię reklamową z hasłem "Poświęcenie to wielka energia". Po fali oburzenia firma wycofała się z osobliwej „reklamy”, ale jakoś nikogo nie przekonały pokrętne tłumaczenia przedstawicieli spółki.

Przypomnijmy: PGE tłumaczy się z reklamy z wizerunkiem Powstańca: "To członek grupy rekonstrukcyjnej, nie Powstaniec"

Chociaż mogłoby się wydawać, że po "wpadce" PGE każda firma kilkukrotnie przemyśli to, co publikuje w mediach w okolicach 1 sierpnia, wygląda na to, że kolejna firma zaliczyła poważną wpadkę. Cała sprawa wygląda na kiepski żart - Internet dowiedział się o niej dopiero dzisiaj, tydzień po rocznicy wybuchu Powstania.

Tym razem chodzi o wpis marki Tiger, producenta napoju energetycznego, który na Instagramie 1 sierpnia miał pochwalić się reklamą ze środkowym palcem i napisem "Chrzanić to, co było, ważne to, co będzie!". Chociaż trudno w to uwierzyć, wygląda na to, że taki post faktycznie znalazł się w mediach społecznościowych. Potwierdziła to agencja marketingowa, która realizuje kampanię.

Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instragramowym marki.
Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć
- czytamy w specjalnym oświadczeniu. Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy. Nigdy podobna sytuacja się nie powtórzy.

O sprawie napisał branżowy portal Antyweb, załączając także print screeny pozostałych komunikatów reklamowych. Kampania reklamowa Tigera opiera się na hashtagu #rozpierdlol i na Instagramie marki widać inne wpisy tego typu.

Co prawda zdjęcie ze środkowym palcem nie znajduje się już w serwisie, ale widać wyraźnie, że spośród wszystkich komunikatów brakuje tylko jednego - właśnie takiego, który powinien być opublikowany 1 sierpnia.

Reklama na stronie internetowej Tigera:

Tak wygląda konto na Instagramie Tigera:

fot. Antyweb

Odpowiedź Muzeum Powstania Warszawskiego:

Reklama daje wolność mediom

Pudelek.pl na Facebooku:
STOP HEJT!
Dzielenie się opinią jest cenne, ale nie rań innych. Więcej o akcji

Komentarze (178)

« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 178
Odpowiedz
46 136
zgłoś
gość 09.08.2017 12:20
PiS ma 40 % poparcia . Nie wiedzialem ze az tylu tlumokow w Polsce mieszka !. To straszne i smutne . UE powinna wyrzucic Polske . Nie chcemy komunistow . POLEXIT sie zbliza . PA PA nie bedziemy tesknic .
Odpowiedz
491 88
zgłoś
Gość 09.08.2017 12:21
Niesmaczne i obraźliwe. Brak słów.
Odpowiedz
283 43
zgłoś
Gość 09.08.2017 12:22
Zgodnie z zasadą że pieniądze nie śmierdzą.
Odpowiedz
159 38
zgłoś
gość 09.08.2017 12:22
NiemieckieŚmieszki
Odpowiedz
431 67
zgłoś
Gość 09.08.2017 12:23
Nie wiem co to za debile to wymyslaja!
Ładowanie komentarzy…
« Najstarsze « Starsze Oglądasz 1-30 z 178