Tomaszowi Karolakowi nie wiedzie się ostatnio najlepiej. Ten rok jest dla niego wyjątkowo pechowy. Nie dość, że w Wielkanoc wylądował w szpitalu z pękniętym wyrostkiem robaczkowym, to jeszcze okazało się, że jego partnerce, Violi Kołakowskiej wyczerpała się cierpliwość i zaczęła romansować z zaprzyjaźnionym restauratorem. Trudno jej się w sumie dziwić po tych wszystkich poniżeniach, jakich doznała od Tomasza. Skończyło się rozstaniem. Viola pochwaliła się nawet, że nastąpiło ono z jej inicjatywy.
Aktualnie Karolak leczy urażoną dumę afiszowaniem się na ściankach z młodszą o 19 lat byłą miss. Tak się wciągnął w przeżywanie drugiej młodości, że powstały nawet obawy, czy jego rozrywkowy tryb życia pasuje do "misji" mediów narodowych, produkujących serial Rodzinka.pl, w którym Karolak gra ojca rodziny. Na szczęście prezes Jacek Kurski sam jest kochliwy, więc okazał wyrozumiałość, zaś biuro rzecznika TVP zapewniło, że przyszłość serialu nie jest zagrożona.
Wiele zrozumienia wykazała także serialowa partnerka Tomka, Małgorzata Kożuchowska. Znanej z konserwatywnych poglądów aktorce to, że Karolak rozstał się z matką swoich dwojga dzieci i spotyka się z młodszą o niemal dwie dekady Pauliną Kwaśniewską, nie przeszkadza aż tak bardzo, jak można by się spodziewać. Jak donosi Fakt, nawet życzliwie wkręciła Karolaka do kampanii reklamowej marki kosmetycznej.
Małgorzata jest ambasadorką tej firmy już od stycznia - przypomina informator tabloidu. W połowie roku pojawił się pomysł, aby na plakatach obok niej wystąpił też Tomek. Znana i lubiana serialowa para to dobry patent na udaną reklamę. Małgosia nie zgodziłaby się na współpracę z każdym, ale towarzystwo Tomka akurat uwielbia. Była tak zachwycona, że nawet forsowała tę koncepcję na kolejnych spotkaniach z marką no i się udało.
mutex/ocfipreoqyfb/mutex