Trwa ładowanie...
Przejdź na

Anella mamrocze zza monstrualnych warg w "Dzień Dobry TVN": "USTA SĄ OK! Nie przegnę na pewno!"

693
Podziel się:

"Polska żywa Barbie" zadebiutowała w telewizji. Jak wypadła?

Anella mamrocze zza monstrualnych warg w "Dzień Dobry TVN": "USTA SĄ OK! Nie przegnę na pewno!"

Patrząc z niepokojem na rozwój kariery tajemniczej celebrytki Instagrama, Anelli, czujemy się trochę winni, że to my odkryliśmy ją dla show biznesu. Zaczęło się od premiery butów, na której Anella pozowała na równi z Małgorzatą Sochą i Kayah. Nawet miała nad nimi pewną przewagę w postaci stylizacji: influencerka znikąd przyszła bowiem na imprezę w majtkach z trenem i z montrualnymi wargami.

Wystarczyło zaledwie pięć miesięcy, by Anella trafiła do świadomości producentów Dzień Dobry TVN, którzy w poniedziałek odkryli ją dla reszty świata. Do tej pory botoks i wypełniacze Anelli pozostawały jedynie tajemnicą Instagrama. Wszystko zmieniło się za sprawą wywiadu z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem:

Zdrowy rozsądek w głowie jest, nie przegnę na pewno. W mojej własnej ocenie uważam, że usta są ok, piersi są ok - mówiła Anella na kanapie śniadaniówki. Komu mają się podobać, to się podobają. Kto mnie zna i wie, jaka jestem w środku, jakim jestem człowiekiem, co potrafię zrobić dla kogoś, jaka potrafię być, czy potrafię być miła i tak dalej... Jeśli ktoś ma mnie lubić, to polubi mnie taką, jaka jestem. Jeżeli ktoś myśli, że idzie blondynka i że puknie w głowę i odbije się echo jak w pustaku, no to ma problem. To mogę mu puknąć ja - zakończyła swój wywód.

Z jaką Anellą żyło Wam się lepiej: tą z Instagrama, czy tą z telewizji?

**Krupa o "Barbie XL": "Nie rozumiem tego. Jak masz misia to chcesz się upodobnić do misia?"

**

KOMENTARZE
(693)
gość
4 lata temu
okropne... aż nie da się inaczej skomentować
Gość
4 lata temu
SKAD TO MONSTRUM MA PIENIADZE -JA SIE PYTAM?
Gość
4 lata temu
Nie pokazujcie tego
Gość
4 lata temu
Ło rony Anella dziołcho co ześ se zrobiła
Gość
4 lata temu
zamieniła twarz na d**e 😂😂
Najnowsze komentarze (693)
gość
4 lata temu
To powinno byc karalne.
gość
4 lata temu
Fantastyczny styl, naprawdę bardzo mi się podoba styl pisania osoby, która stworzyła ten artykuł. "mamrocze zza monstrualnych warg", albo to: "Nawet miała nad nimi pewną przewagę w postaci stylizacji: influencerka znikąd przyszła bowiem na imprezę w majtkach z trenem i z monstrualnymi wargami." Szanowny Autorze, chyba zacznę regularnie czytać pudelka :-)
Gość
4 lata temu
Wary jak zaczep do naczepy co za puste dziewczę.
lolo
4 lata temu
głupota nie boli...ale skąd ma na to kasę !??
Gość hhh
4 lata temu
Nie dorastasz jej do pięt redaktorku
Gość hhh
4 lata temu
Super laska! I love you!
Gośćy
4 lata temu
Hmm. Zwykly Ytong
gość
4 lata temu
rany, masakra i to jeszcze chodzi i zyje?k***a
Pero
4 lata temu
GLONOJAD
Gość
4 lata temu
Ona jest żałosna i obrzydliwa
Jak się widzi...
4 lata temu
i to na własne życzenie, to do końca życia można próbować odpowiedzieć na pytanie, skąd biorą się kretynki
gość
4 lata temu
głupota nie zna granic jej wary są straszne ale jak to puste i głupie myśli wyglądać sexy a tu wygląda potwornie
gość
4 lata temu
Nie przegnę Już przegięła Piękno nie polega na tym że ma się wargi jak u maciory to nie jest sexy ani troche i powiem szczerze nie umówiłbym się z takim czymś na randkę bo to wygląda jak potwor .Jak dorobione Cycki jeszcze są akceptowalne a figura jest zgrabna oczywiście po operacjach to niestety twoje warony szpecą
fox
4 lata temu
What the f**k is this?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie