Nie od dziś wiadomo, że stawki, jakie firmy są w stanie zapłacić gwiazdom za ich pojawienie się w reklamie, bywają niebotyczne. Zwłaszcza te płynące z banków i sieci telefonii komórkowych. Nie dziwi więc, że na udział w reklamie godzą się nawet te gwiazdy, których udziału w nich nikt by się nie spodziewał.
Najwięcej znanych twarzy przyciągnęła jedna z sieci telefonii komórkowej, której twarzą zostali już m.in. Kuba Wojewódzki z Renulką, Agnieszka Chylińska czy Małgorzata Socha. Ostatnio do tego grona dołączyła Martyna Wojciechowska, która w reklamie pojawiła się ze swoją 9-letnią córką. Dziennikarka, która znana jest z chronienia swojej prywatności, postanowiła zrobić wyjątek. Powodem miał być cel charytatywny - Martyna przekazała pieniądze z reklamy na Świetlikowo, budowany w Tychach ośrodek opieki dziennej dla nieuleczalnie chorych dzieci.
Zakończyliśmy pierwszy etap prac o wartości ponad milion złotych, ale wciąż mamy długi do spłacenia. Dlatego liczy się każda złotówka!!! – napisała w Internecie. Jestem przekonana, że wspólnymi siłami już niedługo zakończymy ten niezwykły projekt - dodała.
Przypomnijmy, że pieniędzy z reklamy nie przyjęła również Dorota Wellman, która zaangażowała się w kampanię sieci sklepów spożywczych.
**REDAKTORKI NOSZĄ: Martyna Wojciechowska stawia na klasykę
**