Odkąd Jacek Kurski rządzi w Telewizji Polskiej, oferta programowa stacji zaczęła skupiać się wokół disco polo i Żołnierzy Wyklętych. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że patriotyczny Kurski uwielbia Zenka Martyniuka i jego przebój Taką cię wyśniłem, więc miłość do Zenona przełożyła się na wzrost liczby kontraktów z TVP. To z kolei oznacza wyższe zarobki lidera Akcentu: Martyniuk podniósł cenę za koncerty i... zarobi DWA MILIONY W PÓŁ ROKU!
Miejmy nadzieję, że może chociaż w najnowsze zlecenie Zenon zaangażował się charytatywnie. W miniony weekend Martyniuk pojawił się na konferencji prasowej Inspekcji Transportu Drogowego, promując, było nie było, szczytną inicjatywę, czyli badanie autokarów.
Martyniuk przyznał, że temat badania pojazdów jest mu szczególnie bliski, bo sam podróżuje dużo po Polsce.
Sporo podróżuję po Polsce na koncerty, obserwując wiele sytuacji na drogach. Na szczęście dostrzegam na nich coraz więcej nowoczesnych autokarów, którymi nierzadko podróżują dzieci i młodzież - mówił Zenek. Cieszy mnie niezmiernie fakt, że to właśnie dzięki waszej obecności na drogach i takim działaniom, przewoźnicy wymieniają pojazdy na nowsze, a kierowcy przywiązują większą uwagę do bezpieczeństwa. Jak widzimy rośnie też świadomość potrzeby przeprowadzenia kontroli drogowych u opiekunów takich zorganizowanych grup.
Co prawda trudno powiedzieć, co skłoniło Głównego Inspektora Transportu Drogowego Alvina Gajadhura do zaproszenia Zenka na konferencję transmitowaną przez TVP Info. Martyniuk pozował z dziećmi i maskotką ITD, krokodylkiem Tirkiem. Chodziło najprawdopodobniej o kolor zielony, który łączy ITD i przebój Zenona o oczach.
Chcielibyście, żeby Zenek częściej angażował się w podobne akcje?