Rihanna przez kilkanaście lat kariery w show biznesie wypracowała sobie nie tylko pozycję jednej z najpopularniejszych wokalistek, ale też ikony mody i stylu. Jej stylizacje za każdym razem wzbudzają ciekawość i poruszenie, bo Barbadoska nie boi się odważnie łączyć z pozoru niepasujących do siebie tkanin i dodatków, a także stawia na kontrowersyjne kroje i kolory. Odważne wybory modowe opłaciły się jej i Rihanna zgromadziła spore grono fanek swojego stylu, które chętnie ją naśladują. Wykorzystała ten fakt, zakładając własną markę odzieżową i kosmetyczną pod swoim prawdziwym nazwiskiem Fenty.
Świetne wyniki sprzedaży ubrań, bielizny, perfum i błyszczyków zachęciły piosenkarkę do powiększania swojego imperium. W najbliższym czasie zamierza wypuścić na rynek kolekcję bielizny o nazwie Savage x Fenty. Na Instagramie ogłosiła, że projekty będą miały premierę 11 maja. Pochwaliła się też pierwszym spotem reklamowym.
Kampania została stworzona w oparciu o filozofię "body positive", co oznacza, że majtki i staniki od Rihanny będą mogły nosić także kobiety o pełniejszych kształtach. Staniki pojawią się nawet w numeracji 44 DD, a majtki w 3XL. Nietypowa rozmiarówka ma być tajną bronią Rihanny w przebiciu konkurencji w postaci innych gwiazdek, które oferują ubrania swoich marek jedynie w standardowych rozmiarach od S do L.
W kampanii wzięła udział m.in. modelka plus size Audrey Rithie, która w filmie reklamowym przekonuje, że można czuć się dobrze w swoim ciele niezależnie od rozmiaru.
Mam naprawdę gigantyczne cycki - mówi Ritchie. Miałam podwójne D będąc już w ósmej klasie. (...) Obojętnie z jaką płcią decydujesz się uprawiać seks, powinnaś być dumna z siebie i czuć się seksowna.
W kolekcji Rihanny znajdzie się także bielizna ślubna. Oprócz Audrey, w kampanii wystąpią także modelki Slick Woods, Tia Jonsson i aktorka znana jako Guindilla.
Rihanna w ostatnim czasie sama zmagała się z zarzutami o to, że przytyła. Myślicie, że to ją zainspirowało do stworzenia kolekcji "plus size"?