CIACHO TYGODNIA: Przystojny fryzjer z dystansem do siebie. "Bycie popularnym na Instagramie to jak bycie bogatym w Monopoly"
Kyle Krieger ma aż 1,5 miliona obserwujących. Domyślacie się dlaczego?
W tym tygodniu kandydat do miana "ciacha tygodnia" to prawdziwy social mediowy gwiazdor. Kyle Krieger w sieci jest obserwowany przez 1,5 miliona użytkowników, co sprytnie wykorzystuje do promowania siebie.
Krieger jest profesjonalnym fryzjerem i bohaterem programu Get Out Alive With Bear Grylls. Został ambasadorem jednej z marek Davida Beckchama. Kyle prowadzi też vloga na w serwisie YouTube, gdzie opowiada o tatuażach, ćwiczeniach i fryzjerstwie. Mężczyzna pochodzi ze sportowej rodziny - jego siostra jest piłkarką i atletką, a sam Kyle prezentuje doskonałą sylwetkę.
Kyle bardzo o siebie dba i trzeba przyznać, że jest wzorem dla mężczyzn w jego wieku.
Kyle cieszy się ogromną popularnością w sieci. Wykorzystuje to na promocję swojej pracy. Został m.in. ambasadorem marki Davida Beckhama.
Krieger jest znanym i cenionym fryzjerem. Jego popularność przysparza mu klientów, a talent można docenić, oglądając jego internetowe profile.
Ali Krieger jest piłkarką i atletką. Widać, że rodzina sport ma we krwi.
Fryzjer wita odwiedzających swój profil żartobliwą sentencją: "Bycie popularnym na Instagramie to jak bycie bogatym w Monopoly" - czytamy.