Pozbawieni talentów celebryci, którzy zasłynęli w show biznesie dzięki kontaktom z wpływowymi ludźmi z branży, coraz częściej decydują się na zostanie "słupami reklamowymi". Na swoich profilach na Instagramie zamieszczają więc głównie posty sponsorowane, w których zachwycają się często produktami wątpliwej jakości.
Coraz częściej popularne celebrytki wiążą się z topowymi markami produkującymi kosmetyki kolorowe. Najchętniej promowane są w ostatnim czasie podbijające rynek hybrydowe lakiery do paznokci. Twarzą lakierów zostały w ostatnim czasie między innymi Natalia Siwiec, Sara Boruc, Julia Wieniawa, Joanna Krupa, Dawid Woliński, Katarzyna Sokołowska, Edyta Górniak, Maja Bohosiewicz, Leszek Stanek, Honorata Skarbek, Natalia Szroeder, a nawet... Małgorzata Rozenek.
Do tego licznego grona dołączyły niedawno Margaret i Agnieszka Szulim. Niestety, producenci reklamy z niewiadomych przyczyn postanowili zaangażować obie gwiazdy do jednego, wspólnego spotu reklamowego. Być może marka lakierów chciała zagrać kontrastem i udowodnić, że ich lakiery są uniwersalne, nadające się zarówno dla kobiet na stanowisku, jak i ekscentrycznych gwiazd. Jak się okazało, egzotyczna "kolaboracja" wyszła co najmniej sztucznie, nie zachęcając szczególnie do zakupu produktów z nowej linii.
Podczas imprezy promującej nową kolekcję lakierów, Agnieszka i Małgorzata pozowały na tle baloników z logo marki z nosami zwieszonymi na kwintę.
Zobaczcie zdjęcia. Zachęciły Was do zakupu?