Założony przez Gianniego Versace dom mody noszący jego nazwisko zyskał ogromną popularność na przełomie lat 80. i 90. za pomocą odważnych krojów oraz rzucających się w oczy wzorów ubrań. Co prawda marka przeżyła kilka poważnych kryzysów, w tym największy po morderstwie założyciela marki, jednak jego siostra, która przejęła firmę po śmierci Gianniego, szybko nauczyła się fachu i jako osobistość medialna sprawnie wypromowała firmę wśród celebrytów.
Obecnie 63-letnia Donatella nie ma zamiaru zwalniać tempa i pomimo plotek o jej nadchodzącym przejściu na emeryturę kontynuuje agresywną promocję koncernu Versace. Do kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2018 zatrudniono fotografa Stevena Meisela, który stworzył najdłuższe zdjęcia reklamowe dla domu mody w historii. Przed obiektywem zapozowały 54 modelki, w tym tak popularne w branży nazwiska jak Gigi i Bella Hadid, Kaia Gerber oraz Imaan Hammam. Znana ze skłonności do barokowego przepychu Donatella nie oszczędzała również na oprawie sesji. Makijażem zajęła się legenda w branży modowej Pat McGrath, natomiast nad fryzurami czuwał rozchwytywany stylista Guido Palau.
Jesteście fanami Versace?