Tak wyglądają najcenniejsze polskie gwiazdy: Wellman, Szelągowska i Dorociński. Nie ma Lewandowskich... (ZDJĘCIA)
Magazyn "Forbes" zanalizował siłę, z jaką gwiazdy przyciągają reklamodawców. Wojciechowska już nie jest najlepsza!
Od dawna wiadomo, że miarą marketingowego sukcesu danej marki nie jest wyłącznie sam produkt, ale fakt, kto go reklamuje. Warto jednak pamiętać, że najcenniejsze gwiazdy to nie te, które reklamują wszystko na siłę, ale te, które starannie dobierają kontrakty. Nie wszyscy o tym wiedzą, co w dłuższej perspektywie może skończyć się przesytem i skutkiem odwrotnym do zamierzonego.
Było tak na przykład z Adamem Nawałką i jego kadrą, którzy w obliczu mundialu dosłownie wyskakiwali z lodówek: Najbardziej "medialny" trener w historii polskiego futbolu? Oto WSZYSTKIE KONTRAKTY REKLAMOWE NAWAŁKI (ZDJĘCIA)
Magazyn Forbes zanalizował więc rynek gwiazd pod kątem wpływu, jakim dysponują w branży reklamy. Na liście jest kilka zaskoczeń: po pierwsze zmieniło się miejsce lidera, a po drugie nie brakuje na niej nazwisk gwiazd, które trzymają się z daleka od ścianek i pozowania z butem.
Zobaczcie, jak wyglądają najcenniejsze polskie gwiazdy. Lewandowskich jakoś na liście nie ma...
Dziennikarka wskoczyła na pierwsze miejsce, strącając z piedestału Martynę Wojciechowską. Wellman jest lubiana za bezpośredniość i bezkompromisowość, które nie przeszkadzają w kampaniach reklamowych, jakich się podjęła.
Chociaż Martyna zaliczyła ostatnio poważną wpadkę, chwaląc plastikowe butelki, wciąż pozostaje w czołówce. Drobną porażką jest jedynie utrata pozycji lidera w zestawieniu magazynu.
Małgorzata jeszcze niedawno postrzegana była jako lubiana aktorka serialowa. Z biegiem lat Kożuchowska częściej występuje jednak w reklamach, co przełożyło się na wysoką pozycję w rankingu cennych gwiazd.
Zaczęło się od reklamy telefonii komórkowej, a potem poszło z góry. Dzisiaj Barbara wciąga do show biznesu także męża...
Chociaż Krzysztof raz na jakiś czas zalicza wpadkę wizerunkową i traci prawo jazdy, reklamodawcy go lubią.
Reklamodawcom nie przeszkadza łatka "aktorki niepokornej", jaką od jakiegoś czasu chwali się Maja.
Prezenter jest ceniony przede wszystkim za umiejętności konferansjerskie i swobodę w wykonywaniu obowiązków zawodowych.
Katarzynę bez wątpienia wywindował program "Nasz nowy dom", w którym zmienia życie biednych rodzin.
Karol przeżył renesans popularności dzięki kampanii reklamowej jednej z sieci sklepów.
Aktor angażuje się charytatywnie i unika ścianek. To przyciąga firmy, które lubią go za odpowiedzialny i opanowany wizerunek.
Dorota nie ukrywa, że nie lubi przesytu i "życia na pokaz". Firmy chcą, by reklamowała ich usługi i produkty, bo cieszy się wizerunkiem "gwiazdy z sąsiedztwa".
Mimo że Hołownia nie ukrywa braku sympatii dla hierarchii kościelnej czy obecnej władzy, jest lubiany przez firmy zlecające mu coraz więcej kampanii.
W zestawieniu znalazła się także Katarzyna Zielińska, co jest dowodem tego, że dla zleceniodawców liczy się długoletnia kariera, a nie bycie gwiazdą jednego sezonu.