Wojciechowska promuje się u Red Lipstick Monster: "Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno" - Pudelek

Wojciechowska promuje się u Red Lipstick Monster: "Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno"

105 reakcji
0
0
105
Podziel się

Martyna połączyła siły z "królową YouTube'a", żeby zareklamować swoją biżuterię. Dobre zagranie marketingowe?

Martyna Wojciechowska od wielu lat cieszy się popularnością i niesłabnącą pozycją w polskim show biznesie. Dziennikarka stworzyła obraz siebie jako kobiety silnej i niezależnej, która może być wzorem dla innych. Jednocześnie unikała skandali i epatowania życiem prywatnym, skupiając się na pracy. Dzięki temu wypracowała wizerunek, który dla reklamodawców jest wart miliony.

Wojciechowska chętnie z tego korzysta i regularnie podpisuje kolejne kontrakty. Reklamowała już m.in. sieć telefonii komórkowej i szampon do włosów, a ostatnio również wodę, przez co naraziła się wielu osobom, gdy stwierdziła, że plastikowe butelki są w gruncie rzeczy ekologiczne. Miejmy nadzieję, że przynajmniej finansowo jej się to opłaciło.

Kolejnym sukcesem finansowym Martyny jest podjęta jakiś czas temu współpraca z jedną z firm jubilerskich. Celebrytka "zaprojektowała" własną linię biżuterii inspirowaną "wolnością". Aby trafić do jak największej liczby potencjalnych klientek, Martyna zareklamowała biżuterię w najnowszym odcinku na kanale Red Lipstick Monster. To mądry ruch, bowiem "królowa YouTube’a" ma 1,2 miliona (!) subskrybentów, co stanowi gigantyczny zasięg dla reklam na jej kanale.

Oczywiście w filmiku udawano, że pretekstem do spotkania jest wspólne malowanie się i "rozmowa o urodzie". Prowadząca zapytała Martynę, jak w różnych częściach świata postrzegane jest piękno.

Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno. Piękno jest zależne od szerokości geograficznej. Jeżeli macie kompleksy, że jesteście za szerokie biodra to wystarczy pojechać np. do Kolumbii - poradziła Wojciechowska. W wielu kulturach jesteśmy w stanie poświęcić się, żeby wyglądać atrakcyjnie. Byłam w grupach etnicznych, gdzie kobiety się tatuują, piłują sobie dłutem zęby w trójkąty. W naszej kulturze kobiety także zadają sobie ból, cierpią. Kto przy zdrowych zmysłach chodzi na wysokich obcasach?

Dziennikarka dodała też, że cieszy się, że "przebijała szklane sufity męskiego świata", aby kolejne pokolenia kobiet mogły żyć "bez ograniczeń".

Dla mojej córki to, że może robić to co chce i nie ma czegoś takiego, że dziewczynka powinna, że jej nie wypada, że nie może, ona nie czuje tych ograniczeń i to jest dla mnie ogromny sukces - powiedziała.

Następnie nastąpiła długa reklama biżuterii Wojciechowskiej. Dobre zagranie marketingowe?

(fot. screen z YouTube)
(fot. screen z YouTube)
(fot. screen z YouTube)
(fot. screen z YouTube)
(fot. screen z YouTube)
105
0
0
0
0
0
0
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(105)
gość
12 miesięcy temu
Przegina ta Martyna.Dla mnie stała się tworem marketingowym!!!!
Gość
12 miesięcy temu
Wojciechowska zaczynasz wyskakiwać z lodówki! Strzelasz sobie w kolano!
gość
12 miesięcy temu
Przecież to robi się już komiczne...
Najnowsze komentarze (105)
Gość
12 miesięcy temu
To fakt stara baba mysli ze na tym zarobi
Gość
12 miesięcy temu
Ta maszkara wyglada jak cpunka.
gość
12 miesięcy temu
kot przy zdrowych zmysłach nosi wysokie obcasy.....czyli większość kobiet jest szurdnięta tak...??
gość
12 miesięcy temu
monsterówna jest obleśna xD
Gość
12 miesięcy temu
Obie są monster....
gość
12 miesięcy temu
Boże jak ja nie cierpię tej Red Lipstick Monster. Nudna, nieumiejąca się wypowiedzieć dziewucha z pięcioma włosami na krzyż. Totalne dno. Nie rozumiem jej fenomenu.
gość
12 miesięcy temu
Zaś ten rudy wypłosz z alufelgami w uszach... bleee
gość
12 miesięcy temu
czy ta gruba nie jest jedna z kochanek Waśniewskiego od zamordowanej Madzi z Sosnowca, bo miał taka i je ujawnili jak były przesłuchiwane...geba ta sama,gruba, ruda i te kolorowe tatuaże,wydaje mi sie że to ona
Gość
12 miesięcy temu
Jest obiektywne piekno urody, zostalo to zbadane I udowodnione: jest to usrednienie, nie za duze nie za male, mix wszystkich cech z danej populacj I srednia z tego daje najbardziej podobajace sie
Gość
12 miesięcy temu
Niech ta bogaczka Martyna sp...a. Fałszywa zakłamana i tak samo chciwa jak inni. Lanserka.
gość
12 miesięcy temu
MONSTER czyli potwór! Brzydka jak noc!
gość
12 miesięcy temu
aha czyli reklamowanie wody zywiec przez wmawianie ludziom ze plastik jest ekologiczniejszy od szkla to byl swiadomy wybor martyny? to ja juz wole reklame ziemniakow. przynajmniej nie zanieczyszczaja oceanow, nie zabijaja zwierzat, i nie zatruwaja swoimi czasteczkami ryb, zwierzat i ludzi ;)
Carbi
12 miesięcy temu
Oj Martyna, niech Marysia przyjdzie z irokezem na głowie,zmieni płeć lub doprawi sobie sztucznego penisa -to wtedy pogadamy..
Gość
12 miesięcy temu
Pudel... daj sobie czasem siana. Ona została zaproszona do programu RLM. Z odpowiednim tematem makijazowym. Reklama biżuterii? Pokazane były 2-3 zdjęcia Martyny przez 3s z Wilkami i jej tatuazem. Wielkie halo. Wolę czytać o mądrej kobiecie Martynie która swój sukces na czymś zbudowala niż o jakiejs Dejn czy Marinie. soory
...
Następna strona