Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wojciechowska promuje się u Red Lipstick Monster: "Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno"

105
Podziel się:

Martyna połączyła siły z "królową YouTube'a", żeby zareklamować swoją biżuterię. Dobre zagranie marketingowe?

Wojciechowska promuje się u Red Lipstick Monster: "Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno"

Martyna Wojciechowska od wielu lat cieszy się popularnością i niesłabnącą pozycją w polskim show biznesie. Dziennikarka stworzyła obraz siebie jako kobiety silnej i niezależnej, która może być wzorem dla innych. Jednocześnie unikała skandali i epatowania życiem prywatnym, skupiając się na pracy. Dzięki temu wypracowała wizerunek, który dla reklamodawców jest wart miliony.

Wojciechowska chętnie z tego korzysta i regularnie podpisuje kolejne kontrakty. Reklamowała już m.in. sieć telefonii komórkowej i szampon do włosów, a ostatnio również wodę, przez co naraziła się wielu osobom, gdy stwierdziła, że plastikowe butelki są w gruncie rzeczy ekologiczne. Miejmy nadzieję, że przynajmniej finansowo jej się to opłaciło.

Kolejnym sukcesem finansowym Martyny jest podjęta jakiś czas temu współpraca z jedną z firm jubilerskich. Celebrytka "zaprojektowała" własną linię biżuterii inspirowaną "wolnością". Aby trafić do jak największej liczby potencjalnych klientek, Martyna zareklamowała biżuterię w najnowszym odcinku na kanale Red Lipstick Monster. To mądry ruch, bowiem "królowa YouTube’a" ma 1,2 miliona (!) subskrybentów, co stanowi gigantyczny zasięg dla reklam na jej kanale.

Oczywiście w filmiku udawano, że pretekstem do spotkania jest wspólne malowanie się i "rozmowa o urodzie". Prowadząca zapytała Martynę, jak w różnych częściach świata postrzegane jest piękno.

Nie ma czegoś takiego jak obiektywne piękno. Piękno jest zależne od szerokości geograficznej. Jeżeli macie kompleksy, że jesteście za szerokie biodra to wystarczy pojechać np. do Kolumbii - poradziła Wojciechowska. W wielu kulturach jesteśmy w stanie poświęcić się, żeby wyglądać atrakcyjnie. Byłam w grupach etnicznych, gdzie kobiety się tatuują, piłują sobie dłutem zęby w trójkąty. W naszej kulturze kobiety także zadają sobie ból, cierpią. Kto przy zdrowych zmysłach chodzi na wysokich obcasach?

Dziennikarka dodała też, że cieszy się, że "przebijała szklane sufity męskiego świata", aby kolejne pokolenia kobiet mogły żyć "bez ograniczeń".

Dla mojej córki to, że może robić to co chce i nie ma czegoś takiego, że dziewczynka powinna, że jej nie wypada, że nie może, ona nie czuje tych ograniczeń i to jest dla mnie ogromny sukces - powiedziała.

Następnie nastąpiła długa reklama biżuterii Wojciechowskiej. Dobre zagranie marketingowe?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(105)
gość
5 lata temu
Przegina ta Martyna.Dla mnie stała się tworem marketingowym!!!!
Gość
5 lata temu
Wojciechowska zaczynasz wyskakiwać z lodówki! Strzelasz sobie w kolano!
gość
5 lata temu
Przecież to robi się już komiczne...
Gość
5 lata temu
No ja nie wiem kto na kim sie promuje ... Martyna to doświadczona dziennikarka i podróżniczka a ta druga? Nie wiem kim jest, serio
e tam
5 lata temu
Obiektywne piękno ma pewien elastyczny zakres, ale ma granice. Poza nimi istnieje już tylko groteska.
Najnowsze komentarze (105)
Gość
5 lata temu
To fakt stara baba mysli ze na tym zarobi
Gość
5 lata temu
Ta maszkara wyglada jak cpunka.
gość
5 lata temu
kot przy zdrowych zmysłach nosi wysokie obcasy.....czyli większość kobiet jest szurdnięta tak...??
gość
5 lata temu
monsterówna jest obleśna xD
Gość
5 lata temu
Obie są monster....
gość
5 lata temu
Boże jak ja nie cierpię tej Red Lipstick Monster. Nudna, nieumiejąca się wypowiedzieć dziewucha z pięcioma włosami na krzyż. Totalne dno. Nie rozumiem jej fenomenu.
gość
5 lata temu
Zaś ten rudy wypłosz z alufelgami w uszach... bleee
gość
5 lata temu
czy ta gruba nie jest jedna z kochanek Waśniewskiego od zamordowanej Madzi z Sosnowca, bo miał taka i je ujawnili jak były przesłuchiwane...geba ta sama,gruba, ruda i te kolorowe tatuaże,wydaje mi sie że to ona
Gość
5 lata temu
Jest obiektywne piekno urody, zostalo to zbadane I udowodnione: jest to usrednienie, nie za duze nie za male, mix wszystkich cech z danej populacj I srednia z tego daje najbardziej podobajace sie
Gość
5 lata temu
Niech ta bogaczka Martyna sp...a. Fałszywa zakłamana i tak samo chciwa jak inni. Lanserka.
gość
5 lata temu
MONSTER czyli potwór! Brzydka jak noc!
gość
5 lata temu
aha czyli reklamowanie wody zywiec przez wmawianie ludziom ze plastik jest ekologiczniejszy od szkla to byl swiadomy wybor martyny? to ja juz wole reklame ziemniakow. przynajmniej nie zanieczyszczaja oceanow, nie zabijaja zwierzat, i nie zatruwaja swoimi czasteczkami ryb, zwierzat i ludzi ;)
Carbi
5 lata temu
Oj Martyna, niech Marysia przyjdzie z irokezem na głowie,zmieni płeć lub doprawi sobie sztucznego penisa -to wtedy pogadamy..
Gość
5 lata temu
Pudel... daj sobie czasem siana. Ona została zaproszona do programu RLM. Z odpowiednim tematem makijazowym. Reklama biżuterii? Pokazane były 2-3 zdjęcia Martyny przez 3s z Wilkami i jej tatuazem. Wielkie halo. Wolę czytać o mądrej kobiecie Martynie która swój sukces na czymś zbudowala niż o jakiejs Dejn czy Marinie. soory
...
Następna strona