Trwa ładowanie...
Przejdź na

Joanna Kulig po raz pierwszy o ciąży: "Dziecko to jedno z moich największych pragnień"

109
Podziel się

W najnowszym wywiadzie aktorka opowiedziała też o swoim idealnym małżeństwie.

Joanna Kulig po raz pierwszy o ciąży: "Dziecko to jedno z moich największych pragnień"
bDTwKCtN

Ostatni rok był dla Joanny Kulig pasmem sukcesów. Po tym jak film Zimna Wojna z jej udziałem zrobił furorę na Festiwalu Filmowym w Cannes, reżyserzy dosłownie zasypują ją propozycjami, a światowe gwiazdy kina chętnie się z nią fotografują. Na fali popularności Joanna wystąpiła też w reklamie marki Reserved oraz udzieliła szeregu wywiadów, m.in. dla francuskiego Elle. Jakby tego było mało, Kulig ma szansę na Oscara.

W szczytowym momencie kariery Joanna poinformowała o jeszcze jednym sukcesie - tym razem prywatnym. Ogłosiła bowiem, że spodziewa się dziecka.

bDTwKCtP

W najnowszym wywiadzie, tym razem dla polskiej edycji Elle, Joasia opowiedziała o tym, jak sobie radzi w tym intensywnym okresie. Ujawniła, że we wszystkim wspiera ją mąż - reżyser, Maciej Bochniak. Ich związek jest oparty na partnerstwie, a w domu dzielą się obowiązkami. Z opisu Joanny wynika, że jej małżeństwo jest idealne.

On jest organizatorem. Mam poczucie, że to on opiekuje się naszym domem. Moja mama, jak na to patrzy, twierdzi, że teraz są takie fajne czasy dla kobiet, bo mężczyzna i ugotuje, i upierze. U nas wygląda to tak, że jak ktoś ma akurat czas, to gotuje, pierze, sprząta. W tej kwestii mamy w domu równouprawnienie. Myślę, że wynika to z tego, że świetnie się dogadujemy, często uzupełniamy, ale też jesteśmy trochę niezależni od siebie - opowiada gwiazda.

Para pobrała się w 2009 roku. Aktorka twierdzi, że nie miała wątpliwości, że Maciej jest miłością jej życia.

bDTwKCtV

Wszyscy się dziwili, że tak wcześnie się pobraliśmy. Ale ja byłam pewna od początku. Zdecydowaliśmy się na ślub, bo to dla nas ważny rytuał. (...) Wierzę, że jeśli komuś wyznajesz miłość przy ważnych dla ciebie osobach, to do czegoś to zobowiązuje. Łatwiej znieść kryzysy - tłumaczy.

Z pewnością Joanna równo podzieli się z Maćkiem także obowiązkami przy opiece nad dzieckiem, które - jak się okazuje - było jednym z największych marzeń.

To jedno z moich największych pragnień. Ale szanuję to, że nie wszystkie kobiety tak mają. Znam pary, które są szczęśliwe bez dzieci i uważam, że nie każdy musi je mieć. Najgorzej jest robić w życiu coś, bo tak wypada - mówi 36-latka.

Ma rację?

bDTwKCtW
bDTwKCtX
bDTwKCuq
KOMENTARZE
(109)
Gość
2 lata temu
Mądrze powiedziane, fajna babka.
gość
2 lata temu
On naprawdę twardo stąpa po ziemi.. może zrobić zjawiskową karierę!
Gość
2 lata temu
Sprawia wrażenie normalnej w tym nienormalnie środowisku :)
bDTwKCur
gość
2 lata temu
Ma racje! Asia jest cudowna kobieta!
Gość
2 lata temu
Też jestem w ciąży, życzę jej spelnionego macierzyństwa i dalszych sukcesów :) :)
Najnowsze komentarze (109)
gość
2 lata temu
Kto ma czas ten zachodzi w ciąźę. Wypadło na nią.
gość
2 lata temu
Bardzo dobrze powiedziała na temat ślubu.
Gość
2 lata temu
Normalna super kobieta w tym pokręconym telewizyjnym światku a oscar to dopełnienie jej aktorstwa trzymam kciuki nie zmieniaj sie
Gość
2 lata temu
W szczytowym momencie kariery? 40 na karku, bedzie coraz mniej propozycji filmowych. Teraz to juz tylko moze grać matki nastolatków. Trochę późno na dziecko w tym wieku
Gość
2 lata temu
nierozumiem po co mowic ze moj maz gotuje, sprzata jak ma czas ?? czy mezczyzni mowia w wywiadach “ tak, moja zona sprzata i gotuje jak ma chwilke”?? przeciez to oczywiste ze tak jest w normalnych zwiazkach wiec po co o tym trabic?
gość
2 lata temu
ciekawe na ile to jej cudowne i wspaniale zycie jest prawdziwe :)
Gość
2 lata temu
Niby ok, ale mogła sobie darować rolę w filmie Kler. Poza tym jeżeli teraz jest tak nachalnie promowana, to znaczy, że można sobie odpuścić te arcydzieła filmowe z jej udziałem.
Gość
2 lata temu
A ja bardzo bym chciala byc w ciazy... mam nadzieje ze tym razem sie uda!
bDTwKCuj
gość
2 lata temu
jest urocza, ma przyciągającą twarz, ale ten talent to petarda.
Gość
2 lata temu
Oj żeby się zaraz nie okazało że jak się dziecko pojawi to bedzie prac gotować i sprzątać i po planach zdjęciowych biegać z dzieciakiem .
gość
2 lata temu
Kobieta prawdziwa
Gość
2 lata temu
Nasza dziewczyna 😜😘Krynica 😁
gość
2 lata temu
Ona jest taka prawdziwa
gość
2 lata temu
gra agresywnie i nerwowo, tak samo wszedzie, trocha ala Janda. Nie wiem , albo moge sie domyslac, jak zrobila taka kariere, podczas gdy naprawde jest wiele subtelnych utalentowanych slicznych adeptek sztuki aktorskiej.
...
Następna strona
bDTwKCuL