Trwa ładowanie...
Przejdź na

Plein i Gradek już do siebie wrócili! "Lepszej i piękniejszej i tak nie znajdzie"

467
Podziel się:

Rozstanie trwało zaledwie tydzień. Projektant oskarżał Justynę, że go okradła...

Plein i Gradek już do siebie wrócili! "Lepszej i piękniejszej i tak nie znajdzie"

W obliczu amerykańskiego sukcesu Justyny Gradek chyba nie ma co narzekać na to, że Polki nie radzą sobie świetnie za granicą. Ambitna dziewczyna zyskała rozgłos, gdy okazało się, że spotyka się z Philippem Pleinem, popularnym projektantem lubującym się w złocie, czerni i krysztale.

Niestety, ich relacja jest wybuchowa i nieprzewidywalna. Projektant najpierw "zamordował" swoją muzę w kampanii z okazji Halloween, a tuż przed świętami rzucił ją i oskarżył o kradzież. Biedna Justyna chciała sobie tylko kupić jakiś prezent i jakoś tak wyszło, że wydała z karty kredytowej chłopaka 30 tysięcy euro: Plein zostawił Gradek w Wigilię, bo ukradła mu 30 TYSIĘCY EURO?! "Masz czas do piątku, żeby oddać pieniądze"

Wygląda na to, że z okazji świąt jednak się pogodzili. Być może Justyna oddała Philippowi 30 tysięcy euro, a być może to on stwierdził, że to jednak prawdziwa miłość... Wiadomo jedynie, że na zgodę kupił jej Rolexa wysadzanego diamentami.

Fanki Justyny mocno jej kibicują i piszą, że Gradek i Plein naprawdę do siebie pasują.

A teraz ludzie myślą, o co kurde chodzi, a ja łącząc się w tym śmiechem nad nimi, z Tobą wyciągam popcorn i zaczynam czytać te głupie strony - skomentowała jedna z internautek wyraźnie zachwycona karierą Gradek. Lepszej i piękniejszej i tak nie znajdzie - dodała inna.

Słodko? Też myślicie, że Justyna jest współczesnym Kopciuszkiem, który znalazł swojego księcia?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(467)
Gość
4 lata temu
Świat oszalał...
Ania
4 lata temu
honoru nie ma, ale to już było wiadomo wcześniej...
Gość
4 lata temu
on jest gejem ...ona to tylko przykrywka
Gość
4 lata temu
Ale tandeta
gość
4 lata temu
I w taki oto sposób obalany jest mit o Kopciuszku: laska jest gotowa znosić każdą zniewagę byle tylko mieć ładne selfie ze swoim księciem i udowodnić nam, jaka to ona nie jest szczęśliwa
Najnowsze komentarze (467)
Gość
4 lata temu
Csoxoidjsjkzhdh
gość
4 lata temu
plotkigwiazd.pl musiał oficjalnie przepraszać Justynę Gradek za zniesławienie. Ciekawe czy tutaj będzie tak samo? Nie rozumiem ludzi, którzy nienawidzą kogoś za nic. Dziewczyna nic nikomu nie zrobiła, więc o co Wam chodzi? Jesteście chorzy na głowy, na zawiść? To może warto zająć się leczeniem siebie, bo to Wy tutaj najwyraźniej potrzebujecie pomocy.
oWas
4 lata temu
Żadna szanująca się kobieta nie obraża drugiej kobiety, drugiego człowieka. End of The story. :)
Gość
4 lata temu
Ciekawe czy osoby spuszczającę się pod takimi artykułami mają choć 1% świadomości, że jedyne co pokazują to swoje własne problemy psychiczne 😂😂😂🤦🏻‍♀️ Społeczeństwo frustratów i psycholi 🤷🏻‍♀️
gość
4 lata temu
Wspolczuje tym wszystkim hejtujacym tutaj ludziom. Tyle w Was jadu, zal mi Was, ze musicie z tym zyc.
gość
4 lata temu
No ale pasuja. On jest taki jak i ona... :)
gość
4 lata temu
Poza tym Twoje prześmiewcze wywody na temat zawodu pielęgniarki są żenujące.Gdyby nie "owa" pielęgniarka to będąc w szpitalu nawet zaszczanej kaczki nie dostaniesz a o lekach nie wspomne. Przekonasz się na własnej skórze gdy trafisz do szpitala. Pozdrawiam środkowym palcem
Gość
4 lata temu
Odeszłabym na jej miejscu.... skoro zdradzał ja a ona wiedziała wiec nie patrzyłaby na jego kasę!!!! Do grobu jej nie weźmie!! P****t i tyle kasa mu się przewróciła w głowie a ona na xanaxie leci!!!! Oby tylko nie popełniła samobójstwa ?!!
Gość
4 lata temu
Odeszłabym na jej miejscu.... skoro zdradzał ja a ona wiedziała wiec nie patrzyłaby na jego kasę!!!! Do grobu jej nie weźmie!! P****t i tyle kasa mu się przewróciła w głowie a ona na xanaxie leci!!!! Oby tylko nie popełniła samobójstwa ?!!
gość
4 lata temu
A podatek od rolexa pani zapłaciła?
Gość
4 lata temu
Ten rolex jest męski idioc***ewnie kupił dla siebie , a ta Odiotka udaje ze to dla niej
Gość
4 lata temu
przeciez to męski Rolex.hahahahahahah. chyba dal jej swoj bo mu p*****ly przeszkadzaja . Justyna sprawdz czy to nie chinol
Miranda
4 lata temu
Gradek Moja kolezanka mieszka zagranica , poszla ostatnio na dyske potancowac , i podchodzi do niej taki szkop , i sie pyta skad jestes a Ona ,ze z Polski a On to dobrze bo bym Ciebie posunal , wyj***la mu z liscia od to przez Ciebie escorcie mamy teraz s******lona opinie k***ino !!!!!! a Kysz !!!!
gość
4 lata temu
To wszystko na pokaz , lukusy , sztuczne uczucia aby tylko dostac lajka , oj Gradek wyzej d**e masz niz ja srasz , za chwile znowu bedzie afera , tylko teraz juz nikt w to nie uwierzy , aktorka ze spalonego teatru, dobrze krecisz ludzi , mysle ,ze PP nie jest g***i i chce sie pobawic toba jeszcze :) Za chwilke znowu bedzie inna :)
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie