Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wendzikowska przyznaje, że jest jej ciężko. "Jeżeli przechodzisz przez piekło, idź do przodu"

522
Podziel się

Ania udostępniła cytat Robbiego Williamsa i napisała, że "też chce mieć taki związek"...

Wendzikowska przyznaje, że jest jej ciężko. "Jeżeli przechodzisz przez piekło, idź do przodu"
bCPvzMyJ

Choć zawodowe życie Anny Wendzikowskiej na zewnątrz może wyglądać na spektakularne, prywatnie dziennikarka ma sporo powodów do zmartwień. Po nieudanym związku z Patrykiem Ignaczakiem, który zaowocował córką Kornelią, Ania związała się z Janem Bazylem, z którym ma córkę Antoninę, jednak i ten związek nie przetrwał.

Dodatkowo Wendzikowska nie jest najbardziej lubianą osobowością telewizyjną i choć pracuje dla stacji od lat, ta niechętnie daje jej nowe propozycje. Pamiętnym udziałem w Ugotowanych, gdzie Ania pokazała, że brakuje jej dystansu i poczucia humoru, zraziła do siebie widzów i przylgnęła do niej łatka "naburmuszonej".

Wendzikowska chyba uznała, że nie warto udawać niewrażliwej i pierwszy raz postanowiła przyznać się do słabości. Na jej instastory pojawiły się wpisy sugerujące, że dziennikarce jest zwyczajnie ciężko:

bCPvzMyL

Jeżeli przechodzisz przez piekło, idź do przodu - Wendzikowska zacytowała Winstona Churchilla. 37-latka udostępniła też cytat z Robbiego Williamsa, który powiedział o swoim związku:

Jesteśmy dla siebie opoką. Ja opiekuję się nią, a ona mną i tak to powinno wyglądać. Tak działa miłość, tak powinno być w związku.

Też tak chcę... - dodała od siebie Ania.

Uda jej się znaleźć "tego jedynego"?

bCPvzMyR
bCPvzMyS
bCPvzMzm
KOMENTARZE
(522)
Gość
2 lata temu
Facet potrzebuje fajnej kobiety, która nadaje się do życia a nie naburmuszonej księżniczki, choćby była nie wiadomo jak piękna
Gość
2 lata temu
Przeszła przez piekło na własne życzenie
gość
2 lata temu
Jeśli ma charakter jaki pokazała w ugotowanych,to będzie jej trudno.
bCPvzMzn
Gość
2 lata temu
Każdy przechodzi jakieś swoje piekło i nie musi tego upubliczniać.
gość
2 lata temu
racja. tylko facet posiadający 8 dzieci z 4 różnymi partnerkami zawsze może liczyć na taką co się nim zaopiekuje. w drugą stronę to nie działa. pytanie dlaczego, co nie?
Najnowsze komentarze (522)
Gość
2 lata temu
Niestety, ale trzeba się zastanowić z kim zachodzi się w ciążę, po tak krótkiej znajomości nie mogła stwierdzić czy sprosta roli ojca, kiedy imprezujemy to imprezujemy ale kiedy trzeba się ogarnąć to się ogarniamy, facet niedojrzaly zupełnie, ale one niestety nie lepsza, do 3 razy sztuka, tylko pamiętaj myśl teraz głową nie kroczem
Gość
2 lata temu
Sztuczna, plastikowa, pusta. Emocjonalnie niedojrzala i arogancka. Z takimi zaletami trudno i miłość.
gość
2 lata temu
kolejnemu rozchyli?
gość
2 lata temu
Majdan ma kupe kasy miesięcznie za to , że się z nia pokaże raz czy dwa na insta. inaczej dawno by juz uciekł od starej du - i co z tego, że bogatej hahaha
gość
2 lata temu
bardzo smutna piękna kobieta
Gośćczn
2 lata temu
Zawsze super umalowana, zawsze super ubrana, zawsze super zdjecia nawet w zaawansowanej coazy z najdalszych zakatkow swiata - Ania zyskalaby wiecej jakby przestala udawac taka super - nikt nie jest super 100% czasu - dzis bardziej liczy sie autentycznosc - zaden facet nie zniesie takiej presji jaka sama na siebie naklada - Ania daj se luz!
Gość
2 lata temu
K***a powinna byc wykastrowana
Gość
2 lata temu
P*********a c******. Udajca dziewice drugie dziecko z facetem rozdajacym karty w TVN. Dlaczego jej ex miał by to tolerować...
bCPvzMzf
elizjusz
2 lata temu
Naprawdę nie rozumiem tych co to kochają się nad wyraz, a po pół roku się rozwodzą. NIgdy bym nie dotknął kobiety którą ktoś wcześniej testował. Od tego jest narzeczeństwo gdzie dowiadujesz się o drugiej połówce wszystkiego. Jak można nie dostrzec czy to jest właśnie ocz czy ona. Przecież to proste jak bat. No chyba,że celebryty są ślepe.
Mr nice
2 lata temu
Już jest kalafiorem, karma zawsze wraca .
tik
2 lata temu
Czego to dziewcze szuka?Lepiej zaczac czas dzieciom poswiecac.
gość
2 lata temu
Zajmijcie się sobą ,co zazdrościcie Jej ,ze jest taka ładna,
gość
2 lata temu
no nie marzy facet o kobiecie z gromada dzieci,cudzych,no ale jak jego inne nie chca to musi nianczyc cudze dzieci i wycierac im tylki ,tylko zastanawiajace sie dlaczego facet Wendzikowskiej,porzucil ja zaraz po porodzie i wlasne dziecko,az tak dzieci nie lubil,ze nawet wlasnego porzucil?ta to fajna kobieta dobrze zarabiajaca,no ale z malym dzieckiem musi poczekac az odrosnie deko,bo i takiej ciezko bedzie znalesc teraz kolejnego
gość
2 lata temu
no nie marzy facet o kobiecie z gromada dzieci,cudzych,no ale jak jego inne nie chca to musi nianczyc cudze dzieci i wycierac im tylki ,tylko zastanawiajace sie dlaczego facet Wendzikowskiej,porzucil ja zaraz po porodzie i wlasne dziecko,az tak dzieci nie lubil,ze nawet wlasnego porzucil?ta to fajna kobieta dobrze zarabiajaca,no ale z malym dzieckiem musi poczekac az odrosnie deko,bo i takiej ciezko bedzie znalesc teraz kolejnego
...
Następna strona
bCPvzMzH