Social media mają tę moc, że dzięki zasięgom ich użytkowników mogą nieść pozytywne bądź negatywne treści. Zazwyczaj większość z nich jest niepozorna i dotyczy raczej mody, stylu i aktualnych trendów niż spraw istotnej wagi.
Ostatnio media zwróciły jednak uwagę na parę youtuberów, którzy promują sektę. Chodzi o Agnieszkę znaną jako Aga in America, która choruje na poważną chorobę zwiększającą ryzyko nowotworu. Kobieta wraz z mężem wyjechała na Kostarykę, gdzie szuka pomocy w... sekcie:
Okazuje się, że po licznych publikacjah medialnych krytykujących jej zachowanie mąż kobiety postanowił poszukać pomocy... PR-owej.
Szukamy kandydatów do współpracy w zakresie PR o zasięgu światowym. Operujemy kanałem na youtube o zasięgu 100 tysięcy subskrybcji. Jesteśmy frutarianami, moja żona ma guza mózgu. Zamiast zdecydować się na tradycyjne metody leczenia, wybraliśmy terapię wodą na Kostaryce. Polacy są zaniepokojeni i nie rozumieją drogi, którą obraliśmy - czytamy na stronie Upwork, która pomaga freelancerom w znalezieniu pracy.
Chcemy dotrzeć do mediów, by mieć wpływ na debatę dotyczącą tego tematu. (...) Zależy nam na czasie - dodaje mężczyzna.