Opatulona Chodakowska przemierza ulice z torebką za 10 TYSIĘCY (ZDJĘCIA)

123
Podziel się

Miała też ekologiczną torbę z płótna. Stylowa?

Opatulona Chodakowska przemierza ulice z torebką za 10 TYSIĘCY (ZDJĘCIA)

Ewa Chodakowska już dawno przestała być wyłącznie trenerką, a zaczęła spełniać się w rolach bizneswoman czy "ikony stylu". Celebrytka coraz częściej pojawia się na ściankach, ale i poza nimi drobiazgowo dba o swój wizerunek, prezentując się w wygodnych, acz markowych (i drogich) ubraniach. Wiadomo, że Ewa gustuje także w dodatkach, których ceny przyprawiają o zawrót głowy:

Trenerka musi mieć naprawdę pokaźną garderobę, by pomieścić w niej wszystkie markowe akcesoria. Ostatnio Ewa dała się przyłapać na ulicach Warszawy z kolejną drogą torebką, tym razem od Diora. Za takie cacko trzeba zapłacić blisko 10 tysięcy złotych. Co ciekawe, opatulona w szal Chodakowska miała ze sobą jeszcze jedną, znacznie tańszą torbę, tym razem z ekologicznego płótna.

Zobaczcie, jak wyglądała. Stylowa?

KOMENTARZE
(123)
Gość
11 miesięcy temu
Ona tak na serio z tym prawnikiem i aferą o nic z Krupińskią?
Gość
11 miesięcy temu
No i co z tego stać ja to kupuje zdziwiłam by się gdyby miała torebkę za 50 zl
gość
11 miesięcy temu
mentorka od 7 bolesci
Gość
11 miesięcy temu
Sie w dupccee poprzewracało..
gość
11 miesięcy temu
od kiedy ona zna sie tez na tancu? po co tam ona? chyba, zeby zaprezentowac nowy biust i gola pupe
Najnowsze komentarze (123)
Gość
9 miesięcy temu
gdybym miała tyle pieniędzy to sama zaprojektowalabym wymarzone torebki, nikt by takich nie miał, a nie oklepane kupować jak wszystkie celebrytki, i wyszłoby taniej.
Gość
10 miesięcy temu
To zwykle marnotrawstwo i snobizm. Majac duzo pieniedzy trzeba je wydawac madrze. Kupowanie pirdulek za grube tysiace to glupota. Na starosc nie maja za co zyc. Totalna glupota.
GF
11 miesięcy temu
fajna torebka
gość
11 miesięcy temu
dziewczyny odpowiedzcie sobie, czy te drogie przedmioty dają człowiekowi szczescie? czy są warte tej ceny i stanowią o tym jakim my jesteśmy człowiekiem. dla mnie to głupota i obciach paradować z tymi literami na torbie. torba ma być estetyczna, ładna funkcjonalna. kropka. po cholerę te wieśniackie napisy. i skąd ta cena? co ona ze złota?
Gośćjdjdjwk
11 miesięcy temu
Wiocha z taką torebką
Gość
11 miesięcy temu
Ta Pani budzi we mnie tylko negatywne uczucia
Gość
11 miesięcy temu
Przemierzalam dzis ulice bez torebki , z nerką za 50pln...
Gość
11 miesięcy temu
Ona zawsze ta p******a gebę powinna zakrywać szalikiem i nie straszyc ludzi!!!
gość
11 miesięcy temu
P******a ta jej torebka. Za to ta z płótna fajna i płaszcz ma ładny.
gość
11 miesięcy temu
Uzde na koński łep niech sobie kupi !
gość
11 miesięcy temu
juz myslalam ze zaplacila 12 tys za ta bawelniana
Gość
11 miesięcy temu
Już widzę co by się działo jakby Ann L. zaczęła reklamować biżuterię i zasiadła w jury tanecznego show. Ludzie zrobili by z niej mielonke. A z Ewka co? Jest milionerka od ładnych kilku lat, podobno trenerka, couchem, dietetyczka, sprzedaj***atony, wode, ciuchy, płyty, książki, do tego występuje w pytanie na śniadanie i teraz jeszcze to? Według mnie w tej Pani jest jeszcze sporo więcej hipokryzji niż nawet u Ann.
Gość
11 miesięcy temu
Ja mam za 120 zl a jak sie z niej ucieszylam jak w paczkomacie była.. Eh.. Życie
Gość
11 miesięcy temu
LOL, mam taką samą na wypady do warzywniaka. Tylko bez metki 😀
...
Następna strona