Pharrell Williams już od ponad dwóch dekad należy do ścisłej czołówki największych gwiazd światowej muzyki. Autor takich piosenek jak Happy, Get Lucky czy Something in the water z powodzeniem wydaje kolejne albumy, oprócz tego spełniając się w roli projektanta i naczelnego trensettera.
Oryginalny styl i smykałka do interesów zapewniły muzykowi wiele lukratywnych kontraktów, między innymi z takimi markami jak Adidas, Louis Vuitton, Moncer czy G-Star. Ambitny artysta wystąpił również w kilku kampaniach Chanel, a ostatnio francuski dom mody zaproponował Pharrellowi, aby zaprojektował dla niego własną linię ubrań. Na fali sukcesów popularnemu piosenkarzowi zaproponowano sesję okładkową dla koreańskiej edycji magazynu _**Harpes's Bazzar**_, w której muzyk zaprezentował swoje projekty. Na zdjęciach Frederike Helwig możemy podziwiać wiecznie młodego Pharrella pozującego między innymi z zieloną torbą na głowie, w żółtym szlafroku czy z charakterystycznymi okularami na nosie.
Postanowiłem zaprojektować ubrania unisex - wyznał muzyk w wywiadzie. To zupełnie nowe podejście. Od lat noszę ubrania damskie z metką Chanel, ale dzięki temu, że zaprojektowane przeze mnie ubrania są przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, cała kolekcja jest bardziej przystępna.