Robert Lewandowski został twarzą... firmy kurierskiej! "Jego sukces to efekt ciężkiej pracy i pasji"

14
Podziel się

Piłkarz-milioner zaangażował się w kampanię firmy współpracującej z Bayernem Monachium.

Robert Lewandowski został twarzą... firmy kurierskiej! "Jego sukces to efekt ciężkiej pracy i pasji"

Robert Lewandowski niejednokrotnie już udowadniał, że jest nie tylko utalentowanym piłkarzem, ale i świetnym biznesmenem. Mimo że dzięki zarobkom z ostatnich lat mógłby już właściwie dożywotnio pławić się w luksusie, sportowiec stale pomnaża swoją fortunę, inwestując w kolejne firmy.

Piłkarz założył m.in. agencję reklamową, która skupia się na komunikacji oraz wizerunku jego i Anny. Ponadto otworzył własny dom mediowy, zainwestował w apartamenty w Warszawie, firmę tworzącą gry komputerowe, klinikę sportową oraz restaurację na Mazurach.

Oprócz tego "Lewy" zarabia krocie na kontraktach reklamowych. Promował już m.in. smartfony, maszynki do golenia, napoje izotoniczne czy szampony do włosów.

Sportowiec został właśnie twarzą nowej kampanii rekrutacyjnej DHL Supply Chain. Jego klub już kilka lat temu nawiązał współpracę z firmą kurierską, która do końca roku planuje zatrudnić ponad tysiąc nowych pracowników do obsługi swoich centrów logistycznych m.in. w Sosnowcu i Łodzi. DHL zapewnia, że poza umową na pełen etat pracownicy otrzymają też liczne benefity, m.in. karnety na aktywność fizyczną, stąd pomysł zaangażowania do kampanii Roberta i jego kolegów z drużyny Bayern Monachium.

Aktywność fizyczna i promowanie zdrowego trybu życia wśród naszych pracowników jest niezwykle ważne. (...) Dlatego w naszej kampanii zdecydowaliśmy się użyć wizerunku Roberta Lewandowskiego, zawodnika drużyny Bayern München, którą DHL wspiera od wielu lat. Sukces Roberta, a także drużyny Bayern München, to kompilacja ciężkiej pracy, poświęcenia, ale także niezwykłej pasji, jaką każdego dnia zawodnicy wkładają w swoją pracę. Te ideały są nam bliskie również w DHL i wierzymy, że zachęcą kandydatów do dołączenia do naszej DHL-owej drużyny - tłumaczy Piotr Okurowski, dyrektor zarządzający.

W kampanii pod hasłem "Dołącz do naszej drużyny" piłkarz ubrany jest w żółtą koszulkę z logo DHL, którą prezentuje spod czerwonej bluzy. DHL jest globalną firmą logistyczną i częścią Grupy Deutsche Post DHL, która w 2017 roku uzyskała przychody na poziomie ponad 60 miliardów (!) euro.

KOMENTARZE
(14)
Gość
11 miesięcy temu
A na koszulce Hermes:)
Gość
11 miesięcy temu
A niech zarabia !
gość
11 miesięcy temu
a kto mu zabroni ? plyn do toilet ? dlaczego nie?
Gość
11 miesięcy temu
No tak, always delivers 🤥
Gość
11 miesięcy temu
Szkoda ze to nie Kuba
Najnowsze komentarze (14)
Koszalin
11 miesięcy temu
A ile zgarnie ??? Dla czego z ulicy bezdomnego nie dają do reklamy takim jakim by był ?? Reklama Reklamą ale swoje zarobi
gość
11 miesięcy temu
lewe paczki będą ;-)
gość
11 miesięcy temu
Już jest.
Gość
11 miesięcy temu
Czego on nie reklamuje?? hehe
gość
11 miesięcy temu
wow! no... i to juz jest globalny zasieg i globalny standard. jak sie to mowi... the man is lucky
gość
11 miesięcy temu
Mnie odpowiada ta firma szybko solidnie
Gość
11 miesięcy temu
Mało mało mało
Gość
11 miesięcy temu
No tak, always delivers 🤥
gość
11 miesięcy temu
a kto mu zabroni ? plyn do toilet ? dlaczego nie?
Gość
11 miesięcy temu
No i super:) jak ma mozliwosc niech zarabia ;)
Gość
11 miesięcy temu
A niech zarabia !
Gość
11 miesięcy temu
Szkoda ze to nie Kuba
Gość
11 miesięcy temu
A na koszulce Hermes:)
Gość
11 miesięcy temu
Ale będzie doze zaraz hejt😱😱😱a ja gratuluję przedsiębiorczosci i tego że wykorzystuje swoje 5 min jak należy