Rok temu o tej porze Netflix wyprodukował nagranie, w którym niekwestionowany autorytet kulinarny czyli Magda Gessler, wcielił się w rolę więźniarki z serialu Orange is the new black. Wideo promujące serial z udziałem szalonej restauratorki niemal natychmiast stało się przebojem viralowym w mediach społecznościowych i trudno było znaleźć na Facebooku ścianę, na której zabrakłoby udostępnienia jednej z najlepszych reklam ostatnich lat. Nie wszyscy jednak podzielali entuzjazm fanów Gessler i ludzi od marketingu odpowiedzialnych za reklamę.
Okazuje się, że Netflix poszedł za ciosem. Platforma zatrudniła kolejną polską gwiazdę do promowania nowego sezonu serialu. Tym razem chodzi o flagowe Stranger Things.
_
_
Od premiery mówiło się w Polsce, że każda z trzech dziecięcych postaci serialu do złudzenia przypomina... Monikę Brodkę. W sieci pojawiały się memy, zdjęcia ze ścianek, porównania fryzur piosenkarki do stylizacji głównych postaci serialu. PR-owcy Netfliksa postanowili wykorzystać samonakręcający się wątek i zaprosili Monikę do współpracy przy promocji nowego sezonu. Na nagraniu widzimy Monikę wystylizowaną kolejno na głównych bohaterów Stranger Things.
Zobaczcie wideo. Wypadła lepiej niż Magda Gessler?