Jakiś czas temu Ewa Farna postanowiła nieco wycofać się z polskiego show biznesu i być bardziej aktywna w Czechach. 26-latka na początku lata została mamą i w mediach społecznościowych pokazuje jeszcze mniej niż wcześniej.
Nie oznacza to jednak, że Farna nie jest atrakcyjnym celem dla reklamodawców, którzy biją się o tak lubiane gwiazdy jak Ewa. Profil wokalistki w przeciwieństwie do większości celebrytów nie jest jednak pękającą w szwach książką reklamową. 26-latka wyjątkowo zgodziła się na współpracę z jedną z marek zajmujących się sprzedażą wózków dla dzieci i przy okazji pomóc.
Kiedy ogłosiłam, że jestem w ciąży, oferty reklamowe zaczęły na mnie spadać - napisała pod zdjęciem z wózkiem. Jestem wdzięczna za każdą ofertę, ponieważ oznacza to, że dana firma wierzy we mnie i że mam dobry kontakt z fanami. Długo zastanawiałam się, jak podejść do tematu, prywatności i rodziny (...) Muszę mieć niezwykłe osobiste doświadczenie z produktem, a następnie sprzedać je z czystym sumieniem. (...) Testowałam tę markę miesiącami z największą satysfakcją. Dzieki nim te kruche istotki zyskują niezbędną rozrywkę, uwagę i życzliwość. Jeden z tych wózków zostanie wysłany do tego, kto najbardziej go potrzebuje - napisała Ewa.