Poznajcie The Vivienne, uczestniczkę "Rupaul's Drag Race", która zasłynęła WYBITNĄ impresją Donalda Trumpa (ZDJĘCIA)
Zarówno internauci, jak i sam Rupaul uznali, że amerykański prezydent "w wykonaniu" brytyjskiej drag queen był najzabawniejszą impresją w 10-letniej historii programu.
W ciągu dekady emisji Rupaul's Drag Race (w zamyśle mającego być parodią America's Next Top Model) program o rywalizujących ze sobą drag queens stał się niekwestionowanym hitem i prawdziwym fenomenem w amerykańskiej telewizji.
Za sprawą 13 sezonów rozrywkowego show (na BBC emitowana jest właśnie brytyjska edycja RDG) Rupaulowi udało się wypromować kilkadziesiąt artystów trudniących się sztuką dragu, którzy funkcjonują dziś w show biznesie jako pełnoprawni celebryci.
Kolejną wschodzącą gwiazdą produkcji (i głównym faworytem) Rupaul's drag Race UK jest pochodzący z Liverpoolu James Williams, ukrywający się pod pseudonimem The Vivienne. Fani show już wieszczą 27-latkowi zwycięstwo, a wszystko za sprawą fenomenalnej impresji Donalda Trumpa w konkurencji zwanej Snatch Game, w której uczestnicy wcielają się w znane osobistości ze świata show biznesu.
Określiłabym siebie jako pochodzącą z Liverpoolu żonę, która zarobiła pieniądze, przeprowadziła się do LA i wszystko straciła, po czym musiała wrócić do Liverpoolu. Moim największym talentem jest rozśmieszanie innych i umiejętność wypicia butelki Jägermeistera w 20 sekund - opowiedziała o sobie The Vivienne.
Zobaczcie zdjęcia The Vivienne:
James Williams postanowił zostać drag queen dzięki programowi "Rupaul's Drag Race", którego - jak sam deklaruje - "jest największym fanem na świecie".
The Vivienne cieszyła się sporą popularnością jeszcze zanim wystąpiła w brytyjskiej edycji znanego show. 27-latek zasłynął swoją umiejętnością naśladowania takich osobistości, jak Cher, Kim Woodburn, Cilla Black czy Donald Trump.
Gdy James dowiedział się o planach nakręcenia w Wielkiej Brytanii swojego ukochanego show, 27-latek zrobił wszystko, co w jego mocy, by przyjęto go do programu.
Dzięki fenomenalnej impresji Donalda Trumpa w konkurencji zwanej Snatch Game, w której uczestnicy wcielają się w znane osobistości ze świata show biznesu, The Vivienne wyrosła na faworytkę programu.
James wyznał, że pseudonim "The Vivienne" powstał z jego uwielbienia dla brytyjskiej marki Vivienne Westwood.
Popularność The Vivienne rośnie z dnia na dzień, a jej profil na Instagramie śledzi już 130 tysięcy osób.