Trwa ładowanie...
Przejdź na

Sukienka Malinowskiej kosztuje 20 dolarów

1524
Podziel się

Rozsądna. Nie szasta kasą.

Sukienka Malinowskiej kosztuje 20 dolarów
bDfEDLjF

Rzadko zdarza się, żeby jakąś gwiazdę można było pochwalić za oszczędność. Przeciwnie, wiele z nich lubi się "mimochodem" pochwalić tym, ile wydaje na ubrania czy dodatki, czy wręcz pokazać metkę. Nasza czytelniczka zauważyła, że Karolina Malinowska nosi sukienkę, która w jednym z amerykańskich sklepów internetowych kosztuje zaledwie 20 dolarów. W dodatku całkiem nieźle w niej wygląda.

To właśnie powinna pokazywać była modelka dziewczynom - jak się fajnie ubrać nie przepłacając.

bDfEDLjH
bDfEDLki
KOMENTARZE
(1524)
gość
11 lat temu
G***i Pudel. To nie ta sama sukienka. Powszechnie wiadomo, że w F21 można znaleźć ubrania uszyte na wzór ubrań wielkich projektantów, tylko za niską cenę. Tumany, przenoszę się do egoistów.
gość
11 lat temu
oj g***i pudlu, a nie wydaje Ci się, ze to ona moze chce ją sprzedac "w jednym z amerykanskich sklepów internetowych"????
gość
11 lat temu
g***i pudel no i co z tego ?!?!?!?!?
bDfEDLkj
gość
11 lat temu
jaki t**y wyraz twarzy.
gość
11 lat temu
to nie ta i****i !!!! ona ma angielskiej marki River island ! poczytajcie troche
Najnowsze komentarze (1524)
gość
10 lat temu
to nie jest ta sama sukienka! Po pierwsze- materiał jest inny, ramiączko- nie dość, że tam są dwa to jeszcze to grube nie jest przeszyte, pasek- Malinowskiej jest wszyty i odchodzi od niego drapowanie, ten drugi jest nałożony i proporcje góry do dołu są zupełnie inne. Malinowska ma droższą sukienkę, może od projektanta, ta ze sklepu internetowego jest jej kopią.
gość
11 lat temu
'gościu od sukienki za 40 funtów' zapłaciłas 3 razy drozej. 'gościu od 20 dolarów za sukienke' jak na taka sukienke i malinowska, która na kazdym kroku podkreśla 'że torbeka jest tania, kosztowała 300 zł' to jest bardzo malo (ok. 60 zł)
gość
11 lat temu
sukienko to dno jak i ona sama, w tv to śmieje się z ,,tanich zakupów" materialistka i zadufana w sobie (i Horodyńskiej) księżniczka od siedmiu boleści.
gość
11 lat temu
co wy gadacie, to zupelnie inna sukienka, ta za 20 dolarow, to pewnie jakas podrobka. Wystarczy spojrzec na material i na czarny pas pod biustem. ten ktory ma karolina jest wszyty w sukienke, a ten na sukience za 20 dolarow, to zwykly dodatek...
gość
11 lat temu
bo nie jest tyle warta ;) to sukienka z River Island i kosztuje około 239 zł ;)
gość
11 lat temu
Przecież widać, że sukienka, którą ma Karolina Malinowska jest z innego - LEPSZEGO" - materiału niż ta na zdjęciu ze sklepu internetowego...
gość2
11 lat temu
loool warszawka ;S
gość
11 lat temu
tem artykul na pudelku juz sie wczesniej ukalaza:))))
bDfEDLkb
gość
11 lat temu
beznadzieja , fatalnie sie układa , i uszyta zle , widac ,ze tania i jak ona moze oceniac innych
gość
11 lat temu
nie wiem jak osoba krytykująca ubiór innych gwiazd moze się tak ubrac. a pozatym to nie jest ta sama sukienka , ona ma z river island.
gość
11 lat temu
taka sukienka jest w river island. i wcale tyle nie kosztuje.
gość
11 lat temu
Bardzo fajna :)
gość
11 lat temu
tez mam taka :) identyczna :)
gość
11 lat temu
bombowo wygląda
...
Następna strona
bDfEDLkD