Trwa ładowanie...
Przejdź na

Anja Rubik w kalendarzu Pirelli 2011!

565
Podziel się

Jako druga Polka w historii!

Anja Rubik w kalendarzu Pirelli 2011!
bEiPTUWd

Nasz najlepszy "towar eksportowy", Anja Rubik, może dopisać do swojego bogatego dorobku kolejny sukces. Tym razem naprawdę znaczący. Oficjalnie wiadomo już, że 26-latka wzięła udział w sesji zdjęciowej do kultowego kalendarza Pirelli na 2011 rok. Poinformowała nas o tym reprezentująca modelkę agencja D-Vision.

Dzięki temu Anja dołączyła do zacnego i bardzo skromnego grona pięknych Polek, które znalazły się na kartach tego słynnego wydawnictwa. Do tej pory udało się to jedynie Małgosi Beli, która pojawiła się w edycji z 2009 roku.

Jak myślicie, w jakiej stylizacji zaprezentuje się Anja? Nie możemy się doczekać.

bEiPTUWf

Stawiamy na coś w tym stylu, tylko ciut bardziej wyzywające.

bEiPTUWG
KOMENTARZE
(565)
gość
11 lat temu
dramat, nie rozumiem dlaczego się nią cały świat podnieca... dla mnie aseksualna i zabidzona..
gość
11 lat temu
wstretna morda.... a pudel tak sie zachwyca jakby to co najmniej monica bellucci byla..... Anka ty wychudzona szkapo zejdz juz nam z oczu.... Ty nawet po polsku normalnie nie umiesz mowic... tylko kaleczysz gloski ta swoja końską szczęką..... załosne jest to uwielbienie wokół niej!!!!! ble.... jeszcze zeby "toto" ładne było.....
gość
11 lat temu
Kto to wymyslił, że ona jest ładna ?
bEiPTUWH
gość
11 lat temu
Chuda jest....ale fajnie, ze Jej sie powodzi :) KC...
alfons666
11 lat temu
sam osobiscie ( i pewnie wiele innych ludzi moze to powiedziec) znam dziewczyny ktore z powodzeniem mogly by zostac modelkami bo sa o wiele ladniejsze i maja lepsza figura niz ta rubikowa
Najnowsze komentarze (565)
gość
11 lat temu
jest stanowczo za chuda, coraz gorzej wygląda
gość
11 lat temu
Ale ona jest p******a. Zęby przeszkadzają zamknąć jej usta.
Mielec kocha ...
11 lat temu
piękna to kościste ciało
Famme
11 lat temu
super :D
gość
11 lat temu
Przeciętna uroda, nie rozumiem calego tego szumu...?
gość
11 lat temu
okropne szkaradzieństwo jak czymś takim można się zachwycać wygląda jak śmierć na urlopie!!!!!!!!!!!!!!!
gość
11 lat temu
ona jest fantastyczna!
√ip
11 lat temu
ale ona jest bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyddddddddddddddkkkkkkkkkkkaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bEiPTUWz
gość
11 lat temu
no brzydka jest... gratuluje sukcesu, ale nie rozumiem fascynacji-przecież jest niezdrowo, przesadnie wychudzona
gość
11 lat temu
...sssskoda tylko, ze sepleni....
gość
11 lat temu
Aż strach się bać, jak ta pani jest nieurodziwa.
gość
11 lat temu
Nie wiem dlaczego wszyscy uważają ją za taką piękność... ładna i owszem ,ale nie piękne ;/
gość
11 lat temu
i z czego sie ciszyc?? z jakiego gow*ianego kalendarza ??:) wogole to p******a jest, kosciotrup a nie kobieta
gość
11 lat temu
z ktrej strony???????
...
Następna strona
bEiPTUXb