Trwa ładowanie...
Przejdź na

Czyje nogi zgrabniejsze?

1712
Podziel się
Czyje nogi zgrabniejsze?
bDfEwrNh

Nogi Mirandy Kerr to ulubiona część ciała Orlando Blooma. Aktor niemal w każdym wywiadzie zachwyca się długimi, szczupłymi łydkami oraz udami swojej dziewczyny. Ten atut zadecydował także, że Miranda jest już od kilku sezonów aniołkiem Victoria’s Secret i prezentuje bieliznę luksusowej marki.

W najnowszej sesji zdjęciowej Kerr prezentuje je w pełnej okazałości. Jak oceniacie, czy modelka może równać się z Anją Rubik, która także słynie ze zgrabnych i nieziemsko szczupłych nóg? Czyje podobają Wam się bardziej?

bDfEwrNj
bDfEwrNK
KOMENTARZE
(1712)
gość
10 lat temu
Mirandy Kerr -zdecydowanie!
gość
10 lat temu
bleeeee
gość
10 lat temu
sliczn ta laska
bDfEwrNL
gość
10 lat temu
ja mam lepsiejsze:D
gość
10 lat temu
obie maja obrzydliwe nogi, jak patyki, praktycznie żadnych kształtów, mięśni, paskudztwo
Najnowsze komentarze (1712)
karolina
8 lat temu
leczcie sie i wez zobacz jak ty wygladasz a potem oceniaj innych!!!
gość
8 lat temu
miranda!
gość
9 lat temu
Mirandy
gość
10 lat temu
miranda kerr ładniejsza o wiele od anji rubik
gość
10 lat temu
Jak dla mnie Anja ma twarz jak Salamandra:)) Szkoda, że jest ona bardzo tuszowana na zdjeciach. Ale na żywo wygląda jak brakujące ogniwo ewolucji powiedzy żabą a gekonem. HAHAHHAHAHAHHAHA. Kłamstwo w mediach na każdym kroku. Nawet pasztety moga robić kariery jako modelki. SKANDAL!! Pod trybunał ich:)))
Gocha... ;*
10 lat temu
Mirandy !!
gość
10 lat temu
Miranda jest boska :)
gość
10 lat temu
daj mi noge,daj mi noge bo bez nogi zyc nie moge;D
bDfEwrND
gość
10 lat temu
tr drugie nogi o wiele ładnijesze
gość
10 lat temu
patyczaki,nie podobają mi się
rego
10 lat temu
mis oswiecimia?
gość
10 lat temu
dwa kościotrupy na wakacjach.
gość
10 lat temu
zadne!!!masakra, juz wam sie dokumentnie pomieszalo we lbach!!
gość
10 lat temu
piekne nogi obydwie, tylko pozazdroscic. ;]
...
Następna strona
bDfEwrOf