Trwa ładowanie...
Przejdź na

Zapłacił jej 30 tysięcy dolarów za seks!

216
Podziel się

W ciągu sześciu miesięcy Sheen wydał 300 tysięcy dolarów na alkohol, narkotyki i prostytutki.

Zapłacił jej 30 tysięcy dolarów za seks!
bDmRVDDV

Podczas gdy Charlie Sheen udaje, że jest na odwyku, gwiazda porno, która zaistniała dzięki niemu w mediach, stara się wykorzystać swoje pięć minut. Kacey Jordan zaliczyła już kilka stacji telewizyjnych i wywiadów dla tabloidów. Aktorka sprytnie dawkuje informacje na temat gwiazdora i dopiero niedawno przyznała, że ten zapłacił jej 30 tysięcy dolarów za seks.

Podczas trwającej kilka godzin libacji Sheen i Kacey odbyli dwa stosunki. Jeden na samym początku zabawy, zaś drugi w trakcie oglądania filmu porno. Zdaniem gwiazdy filmów dla dorosłych, Charlie zamierza wykończyć się narkotykami, alkoholem i płatnym seksem. Jego zachowanie opisała jako "niekontrolowany pęd do samozniszczenia".

Nigdy nie wiedziałam kogoś tak opętanego pragnieniem samozniszczenia. W pewnym momencie zaczęłam się bać, że ta noc to jego plan na popełnienie samobójstwa – wyznała Jordan w programie Good Morning America.

bDmRVDDX

Dochodzenie przeprowadzone przez dziennikarzy ujawniło, że przygoda z Kacey to jedynie wierzchołek góry lodowej. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy Sheen wydał 300 tysięcy dolarów na narkotyki i płatny seks.

bDmRVDEy
KOMENTARZE
(216)
Orny_Janek
10 lat temu
Pierwszy
gość
10 lat temu
Biedny, teraz to juz mu tylko zostało za to płacic;)
gość
10 lat temu
przepłacił!
bDmRVDEz
gość
10 lat temu
tleniona zdzira z bazaru
gość
10 lat temu
No i dobrze Chlopak jak ma Kase to niech sie Bawi.
Najnowsze komentarze (216)
Wojtek
6 lat temu
Też bym zapłacił , widzieliście jej cipkę ? Niektóży sądzą ze ma najładniejszą Kaśkę na świecie!
gość
10 lat temu
samodoskonalenie to masturbacja, samozniszczenie to jest coś
gość
10 lat temu
g*****,
gość
10 lat temu
ja wlasnie widzialam ten serial ktory mu zdejma z anteny za o ze tak zapil i musze przyznac ze serial jest niezly.. szkoda ze go zdejmuja
gość
10 lat temu
znam ją z pornosów. Ma małe cycki w sumie ;p
...
10 lat temu
Szaleje chłopak szaleje
Slaw
10 lat temu
Heh warta tej ceny. Tez bym zapłacił:)
gość
10 lat temu
z tego wynika ze w znakomitym serialu Two And A Half Man ... gra siebie :)
bDmRVDEr
gość
10 lat temu
frajer za 100zł mam lepsze
gość
10 lat temu
ale laska
natalia stref...
10 lat temu
doczepy ma na głowie
sakara magic
10 lat temu
brunetki do kitu??? zależy co się komu podoba:))) dla mnie blondi zawsze kojarzy się z głupotą i to nie tylko wymysł ale w wielu przypadkach tak jest .A gośc jak lubi seks to czemu nie ----- gdyby go nie było stać to by jej zapłacił 300 zł kupił zioło za 20 zł i też by był uchachany :))))
gość
10 lat temu
kto u zabroni jak dostaje/dostawał ponad 1mln$ za odcinek 2 i pół?? kto bogatemu zabroni?
gość
10 lat temu
co za gość !!!
...
Następna strona
bDmRVDET