Trwa ładowanie...
Przejdź na

Dostanie 300 tysięcy złotych za... pokazanie pośladków!

648
Podziel się:

Artystka.

Dostanie 300 tysięcy złotych za... pokazanie pośladków!

Polski oddział firmy Reebok długo zastanawiał się, czyje pośladki najskuteczniej przekonają Polki do zakupu modelujących pupę butów Reebok Easy Tone. Ostatecznie wybór padł na Edytę Herbuś.

Dotarliśmy do badań, które pokazują, że Edyta jest lubiana przez kobiety - mówi w rozmowie z Super Expressem Michał Kępiński z Reeboka. Uważają ją za atrakcyjną. Dlatego przyjrzeliśmy się jej figurze. Zwracaliśmy uwagę na pośladki Edyty. I okazało się, że jest zgrabna i pasuje do takiego produktu jak Reebok Easy Tone, który służy do formowania mięśni nóg i pośladków w trakcie chodzenia.

Jak donosi tabloid, za udział w reklamie Edyta otrzyma 300 tysięcy złotych. Nie wspominając o "prestiżu".

Dołączyła do wybitnego grona, bo ambasadorką globalną tej serii jest Eva Mendes - mówi Kępiński.

Jak oceniacie, dobrze wpisuje się to w nową, "artystyczną" drogę zawodową Edyty?

KOMENTARZE
(648)
gość
11 lat temu
Gratulacje.
gość
11 lat temu
trafny wybor
gość
11 lat temu
Ona może jest i zgrabna ale cała Polska się z niej śmieje i nie nadaje się do kampanii reklamowej.. Faceci chcą ją p****ć i tyle, natomiast kobiety raczej nie czują do niej wielkiej sympatii a już na pewno nie uważają jej za wiarygodną .. Kaszana decyzja
gość
11 lat temu
jak dla niej to szczyt jej kariery- propozycja dla lachonka.
gość
11 lat temu
.. kobiety lubią Herbuś .. ?? to chyba te zza Buga bo ja nie znam żadnej Polki która może być potencjalną nabywczynią tych butków, a która uważałaby Herbuś za sympatyczną osobę. Raczej wszystkie dziewczyny/ kobiety które znam uważają ja za tancerkę na wieczorkach rozbieranych i śmieją się z jej ynteligencji!! Małgo jest fajnych i zgrabnych babek w Polskim szoł bizie które nie rozbierały się dla kasy i mają trochę oleju w głowie?? Nie rozumiem tego wyboru .. szok!
Najnowsze komentarze (648)
gość
11 lat temu
Reebok to nie loteria esemesowa z wielką ściemą czy tabletki odchudzające, jakie reklamuje Pyza-Cichopek. Herbuś robi dobrze, Reebok to firma z tradycjamii zklasą
gość
11 lat temu
Ja też bym pokazała pośladki --i to o wiele taniej.
gość
11 lat temu
A MIAŁAM JUŻ TE BUTY KUPIĆ........
gość
11 lat temu
...ale wlosy na reku ...fu,fu,fu ...tylko patrzec jak ..... wasik sie sypnie ...hi,hi,hi.... znajdz Edyto ...troche czasu dla poprawy Urody ... i spojrz na siebie !!!!!
gość
11 lat temu
ale ale, podobno jakies 2 dziewczyny łaziły w tych butach jedna rok druga pół, i nic nie dały...chyba ze ma to działac na zasadzie podswiadomosci w sensie buty odchudzaja to duzo chodze, i własnie od tego chodzenia długiego sie chudnie:) ale moze cos w tym jest?
gość
11 lat temu
Legalizacja marichuany:) kto pali niech se pali, tez lubie...nikogo nie zmuszamy do palenia, ale jesli juz ktos hce se palic to co ma miec z tym problemy i isc do paki bo ktos inny nie docenił i nie lubi? frajerstwo. zalegalizowac...!jak najbardziej. od kiedy takei hobby jest zakazane?to chore. nie chceta nie palta ale nam nie broncie:) i ni ejestem niedorozwinieta specjalnie tak pisze. Ganja tak naprawde ma zdrwotne własciwosc:) obejrzyjscie gotwe na wszystko 4 sezon, niepamietyam jaki odcinek, ale bohaterka ma raka brak apetytu i nudnosci, jej matka chce jej dac zjarke ale tamta nie chce. i daje jej po kryjomu. i co?? i jak zapaliła smiała sie miałą nastroj i jadła z apetytem:)) bo tak to własnie działą
gość
11 lat temu
ble ble ble......... ale temat do rozmowy...... Żenada. A po za tym to bardza ładna dziewczyna tylko cycków wcale nie ma.
gość
11 lat temu
Niech pokaze swoje gołe cycki -każdy po 500000 zl to dało by jej 1000000 zl.
gość
11 lat temu
Ja też bym pokazała za tą sume pupe ,nawet jak bym miała przydką.
gość
11 lat temu
Kiedyś do zarabiania pieniędzy zaprzęgano umysł a teraz wystarczy d...,gratulacje.
gość
11 lat temu
jak na nia to prestiżowa praca bo do niczego innego sie nie nadaje co innego moze zaoferowac nic inteligencji brak tylko to
gość4444444
11 lat temu
bardzo ładna kobietka
gość
11 lat temu
KIEDYS BYLA SKROMNA TERAZ JEJ ODBILO.JAKA TAM Z NIEJ GWIAZDA.LAPIE SIE ZA CO TYLKO MOZE.
gość
11 lat temu
Hej małotaty ,zazdrośnice -to tak się kocha bliżniego.Pudel to pudel gryzie jak każdy pies ale wy ???Siedzieć w domu chcąc by samo przyszło i pluć na tych którzy ciężką pracą do czegoś doszli.Wezcie się za siebie i nie plujcie jadem -co z was wyrośnie?? WIEDZMY!!
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie