Trwa ładowanie...
Przejdź na

122 TYSIĄCE za spot reklamowy podczas finału "X Factor"!

184
Podziel się:

Nie za drogo?

122 TYSIĄCE za spot reklamowy podczas finału "X Factor"!
bEEJFzph

X Factor to jeden z największych hitów telewizyjnych tej wiosny. I świadczą o tym nie tylko wyniki oglądalności. O tym, jak wysoko TVN ceni ten format przekonali się wszyscy chcący wyemitować spot reklamowy podczas finałowego odcinka show.

30-sekundowy spot tuż przed emisją programu będzie kosztował 87,1 tysięcy złotych. Kolejne dwa bloki reklamowe to koszt rzędu 100,7 tysięcy złotych za spot. Natomiast emisja reklamy w trakcie dwóch ostatnich bloków reklamowych, tuż przed ogłoszeniem zwycięzcy, będzie kosztować aż 122,4 tysięcy! Przypomnijmy, że w zeszłym roku koszty emisji reklam podczas finału Tańca z gwiazdami wahały się między 59,8 a 72,3 tysięcy złotych.

Ceny reklam w ostatnich odcinkach innych programów stacji nie są już tak imponujące. Emisja reklamy podczas finału You Can Dance to koszt od 44,7 do 72,1 tysięcy złotych. Kuba Wojewódzki będzie kosztował reklamodawców do 42,6 tysiąca, Szymon Majewski - do 48,9 tysiąca, a Magda Gessler - do 33,3 tysiąca złotych.

bEEJFzpj
bEEJFzpK
KOMENTARZE
(184)
gość
10 lat temu
wojewódzki do domu niechcę go w x-factor to był błąd niesprawiedliwy gościu
gość
10 lat temu
Teraz to juz wszyscy wiemy, ten program ją boleśnie obnażył - śmieszne jest to, że ona nawet nie zdaje sobie z tego sprawy!
gość
10 lat temu
Kuzwa mam nadzieje ze na finał nie będzie nas w domu żeby mąż nie chciał oglądać tego gówna. Kuba to kompletne dno. Czas na emeryturę dziadku Kubusiu Wojewodzki
bEEJFzpL
GOD
10 lat temu
program jest okropny, nudny, kicha totalna. Kuźniar to najgorszy prowadzący jakiego widział świat, Sablewskiej brak merytorycznego przygotowania - gada same bzdury. uczestnicy kiepscy. Lansują Szpaka który śpiewa średnio:/ Dwie osoby (Mozil i Wojewódzki) nie są w stanie unieść całego programu za innych. X Factor w wydaniu polskim - ŻENADA!
gość
10 lat temu
wielkie mi odkrycie, jak były finały mam talent to tyle samo kosztowały
Najnowsze komentarze (184)
gość
10 lat temu
Maja wygląda jak szympans ;d
gość
10 lat temu
a ja żeby Szpaka posłuchać
gość
10 lat temu
Szpak najlepszy
gość
10 lat temu
Kuba jest ok, dzięki niemu oglądalność wzrasta. Ma w sobie to cos co przyciąga nawet jego przeciwników. Po prostu jest sobą. Kuba tak trzymaj!
Rufus Ghost
10 lat temu
Ja oglądam X Factor tylko po to, żeby wypowiedzi Czesia posłuchać ^^
gość
10 lat temu
a naród bieduje!!!!!!!!!!!!!!!
gość
10 lat temu
bzdury gadasz - placa normalnie 120tysi a polacy zaperddddd za1,2 tysi/m-c :/
gość
10 lat temu
Czy masz czasem wrażenie, że nie wiesz co masz ze sobą zrobić? Zaszalej ! :D GLOBLOTTO - na prawdę warto !
bEEJFzpD
gość
10 lat temu
gdybym, musiał pracować z taką Mają, też pewnie zaczeloby sie cos ze mna dziac. ja tam lubie kube, a jego chamskie pyskowki wole sto razy bardziej od samego widoku pani sablewskiej... z oczu jej patrze ze falszywa pszczola
gość
10 lat temu
zgadzam się !
gość
10 lat temu
paranoja
gość
10 lat temu
Pewnie chca zeby im pieluchy zmienila!!
Lupus
10 lat temu
Zła wiadomość dla reklamodawców. Na mnie one nie działają. Działa cena na metce. Najdurniejsza reklama ostatnio to Miller Mix z tym debilem Halamą.
gość
10 lat temu
ten Czesław wyglada jakby go wiecznie cos bolalo
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEEJFzqw
bEEJFzqx
bEEJFzqy
bEEJFzqz
bEEJFzqA
bEEJFzqf