Trwa ładowanie...
Przejdź na

Socha: "Chcę mieć trójkę dzieci przed 40-tką"

273
Podziel się:

"Myślę, że się wyrobię." Powinna już zaczynać?

Socha: "Chcę mieć trójkę dzieci przed 40-tką"

Małgorzata Socha nie ukrywa, że coraz głośniej słyszy tykanie swojego zegara biologicznego. 31-letnia aktorka twierdzi, że uwielbia dzieci i jest ulubioną "ciocią" dzieci swoich krewnych i znajomych. Regularnie odwiedza także małych pacjentów warszawskiego szpitala przy ul. Litewskiej. Ale na własne jakoś ciągle brakuje jej czasu.

Marzę o tym, żeby być mamą, mam nadzieję, że to przyjdzie naturalnie - zwierzyła się niedawno w programie TVN Co za tydzień. Bardzo chciałabym mieć dzieci. Dzieci, bo nie jedno dziecko. Myślę, że fajnie byłoby mieć trójkę. Myślę, że do czterdziestki wyrobię się z tym ambitnym planem.

Czy w takim razie nie powinna już zaczynać? Trzymamy kciuki.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(273)
gość
11 lat temu
ona jest super :* S.
gość
11 lat temu
zazdroszczę facetowi który zajmie się jej pięknym ciałkiem :)
gość
11 lat temu
CZY ONA ZWARIOWALA????? NA CO JEJ TYLE BACHOROW????????????? POGIELO JA CHYBA HAHAHAHAHA
gość
11 lat temu
Piekna jest!! Duzo ladniejsza niz Doda!!!
gość
11 lat temu
no to musi się spieszyć, żeby zdążyć z trójką przed czterdziestką!
Najnowsze komentarze (273)
gość
11 lat temu
ona jest piekna :):):) widzialam juz ja na zywo mam jej nawet autograf moja kc xd
gość
11 lat temu
Trele morele. Mówić można dużo.
gość
11 lat temu
A JA MAM JEDNEGO A CZUJE SIĘ JAK BYM MIAŁA PIĄTKĘ
DU$IA
11 lat temu
Ładna, ładna i dzieci też będom ładne ale jaki ojciec.? z Bobkiem by modła to zrobić i by było bo raczej szanse małe żeby miała dzieci z Robertem Pattinsonem albo z Zackiem Efronem
gość
11 lat temu
Gosia Zrobiła mi loda
gość
11 lat temu
ZGadza sie najlepsza aktorka....
gość
11 lat temu
Jestem przepiekna i cudowna z niej aktorka, no wiec Socha wiecej swoich klonow na tym swiecie
gość
11 lat temu
Po co? No właśnie, dobre pytanie. Chyba do 40 a nie 30 ;d Życie sobie chce zmarnować przed czasem biedna aktorka....
gość
11 lat temu
-
gość
11 lat temu
..
gość
11 lat temu
Ł0
gość
11 lat temu
Ł0
gość
11 lat temu
ja jej nie nawidze jest piznieta
gość
11 lat temu
bardzo fajna kobieta:) spełniona...przynajmniej tak mi się wydaje...więc o bobasa spokojnie moze sie juz postarac... jeśli bedzie biegła za kariera i kasa to skonczy jak przykra torbicka...:/
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie