Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kupiła łóżko za... 50 tysięcy!

398
Podziel się:

Górniak urządza swój nowy dom za 3 miliony.

Kupiła łóżko za... 50 tysięcy!
bECJxQzV

Jak już pisaliśmy, Edyta Górniak nie oszczędza na urządzaniu swojego nowego "gniazdka" w podwarszawskim Konstancinie. Warta 3 miliony złotych willa ma być wyposażona w meble najwyższej jakości i oczywiście odpowiednio drogie. Część antyków piosenkarka zamówiła w Tajlandii (zobacz:Zamówiła meble z Tajlandii za 160 tysięcy!). Nadal jednak trwają poszukiwania łóżka.

Jak donosi Fakt, Edzia wybrała wstępnie wiktoriański mebel z baldachimem, kolumnami i zasłonami. Znalazła go w sieci i nie bacząc na koszty postanowiła sprowadzić z Anglii do Polski. Zabrała swojego partnera i pojechała do Londynu obejrzeć mebel na własne oczy.

To stuletni antyk wykonany z pięknego drewna - mówi w rozmowie z tabloidem osoba pośrednicząca w transakcji. Ogromne, kilkumetrowe łóżko za 10 tysięcy funtów czyli ok. 50 tysięcy złotych.

bECJxQzX

Zabytkowe łoże stanie w głównej sypialni nowego domu piosenkarki. Jej okna wychodzą na ogród, w którym znajdują się już meble za 30 tysięcy oraz... hamak za 12.

Wiadomo już przynajmniej na co wydaje te setki tysięcy zarabiane w telewizji.

bECJxQAy
KOMENTARZE
(398)
Taka Prawda
9 lat temu
Napiszcie o mnie że wczoraj zatankowałem 7Litrów Diesla
gość
9 lat temu
Boooże, jej sprawa ! Jakbym miał tyle kasy co ona, to też bym sobie takie łóżko kupił.
gość
9 lat temu
i co z tego, jak kogos stac to kupuje.
bECJxQAz
gość
9 lat temu
dzieci w Afryce głodują, a Górniakowa kupuje łóżka po 50 tysięcy, co się dzieje z tym światem?
gość
9 lat temu
a ja jestem studentem bez pracy i mieszkania
Najnowsze komentarze (398)
HMjiEC ubkkw...
9 lat temu
HMjiEC ubkkwxpsljse, [url= [link=
Anna
9 lat temu
Lubię edyte górniak
Anna
9 lat temu
Przyjedz na święto owoców i warzyw 16,17 września .
gość
9 lat temu
Cześć tu Ania lubię słuchać płyty twojej .
gość
9 lat temu
ladne chociaz?
gość
9 lat temu
Kto bogatemu zabroni? trzeba było zostać piosenkarką a nie dziennikarką ;p
gość
9 lat temu
a niech ma
gość
9 lat temu
Nie piszcie ,że mogła oddać te pieniądze na szczytny cel. Jej też sie należy, a zkoro ma pieniądze to czemu nie. Nie raz dawała już pieniądze na głodujące i chore dzieci. Może teraz kolej na innych ?
bECJxQAr
gość
9 lat temu
a potem jak W Willas zostanie sama a adwokat ja zalatwi ze sie nie pozbiera.
gość
9 lat temu
to dobrze, że meble kupuje, za takie traktowanie ludzi już niedługo tylko one jej zostaną
gość
9 lat temu
zasłużyła sobie na taki dom. Ma pieniądze to nich wydaje, albo mogła by jakiejś fundacji podarować no alee. ;p
gość
9 lat temu
dostała mase kasy za wykonanie hymnu i za taki spiew płaca tyle szmalu to moze sobie pozwolic na luksus
gość
9 lat temu
Dzisiaj ma jutro będzie szukać następnego frajera
gość
9 lat temu
a gówno mnie to obchodzi niech nawet kupe robi do niego jej kasa jej kupa!!!!!!!!!!!!!!!!
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bECJxQBk
bECJxQBl
bECJxQBm
bECJxQBn
bECJxQBo
bECJxQAT